Vraag

Klasgenoot versieren

  • 5 February 2023
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Badge +1

Hoi,

Ik ben sinds kort heel erg verliefd op een meisje uit m’n klas. Nu wil ik eigenlijk meer met haar in contact komen, maar hoe doe ik dit? Ik wil dit het liefst heel geleidelijk doen, zodat ze in het begin niks door heeft en haar dan later zeggen wat ik voor haar voel. Geef mij alsjeblieft tips!

alvast bedankt


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
  1. maak contact met haar en zorg dat ze zich bij jou op haar gemak voelt
  2. naarmate de tijd word je vrienden/ga je beter dan vrienden met elkaar om
  3. neem haar mee naar een hoekje in het schoolplein en zeg het

tip: neem iets lekkers of leuks mee

je kan ook voor valentijnsdag iets sturen met alleen je voorletter er bijvoorbeeld bij

 

Badge +1

Top, heel erg bedankt. Zijn er trouwens nog specifieke dingen die bijna alle meisjes wel leuk vinden en dingen waaraan je kunt zien dat zij jou leuk vinden?

Reputatie 5
Badge +4

meisjes (zoals ik weet niet wat haar personelijkheid is) houden van oprechte jongens die niet een stoere vent gaan uithangen als ze dat niet zijn en gewoon eerlijk is, jongens moeten ook ons betrekken want dat vinden we charmant en romantisch

 

je kan zien dat ze je leuk vind als ze sos niet goed weet wat ze moet zeggen bij je en als ze vaak vraagt hoe gaat het en soms vraagt heb je een leuke dag gehad etc.

Badge +1

Oke, thanks

 

Reputatie 5
Badge +4

ik hoop dat het helpt!!!!!!!!! veel succes

Badge +1

Haha, thx

Badge

Als je haar nummer hebt moet je haar gwn appen en leuke dingen vragen/zeggen zoals:

 

Wat zijn je hobby's?

Ga je nog iets leuks doen dit weekend?

Enz

Speel ook doen durf of de waarheid (Klinkt miss kinderachtig maar zo kom je wel meer van haar te weten en zij meer van jou) en geef haar zo veel mogelijk vertrouwen en een luisterend oor als je kan!!

 

Ik hoop dat dit helpt!! Groetjessss

Badge +1

Ik ga het proberen, thx

Reageer