Skip to main content

Sinds kort zit een klasgenoot van mij niet meer in mijn klas vanwege mentale problemen

laten we hem Martin noemen (niet zijn echte naam)

Hier is het verhaal:

Dus sinds kort zit mijn klasgenoot Martin niet meer bij mij in de klas, hij is opgenomen. Het ging al langere tijd niet goed met hem en ik was de enige van de klas die nog contact had met hem. Ik appte hem iedere dag omdat ik mij zorgen maakte dat die zichzelf zou doden (hij had al meerdere keren een poging gedaan) en mij ook een keer daarover gebeld. Nu is hij dus opgenomen op het curium. Ik weet verder niet veel (want ik had gehoord van een klasgenoot dat Martin was opgenomen). Zijn depressie was zo erg dat hij bijna nooit naar school kwam en een klas terug moest (naar de 2de van de middelbare) toen zat ik in de 3rde. Ik maak me nog elke dag zorgen om hem omdat ik hem altijd super aardig vond en hij was altijd super creatief, helaas kan ik niet conctact met hem hebben omdat hij iedereen geblockt heeft overal en ik kan ook geen post sturen.

Ik wil graag weten hoe het met hem gaat ik weet alleen niet hoe, ik heb het gevoel dat hij dood is terwijl Martin gewoon nog leeft. Een gevoel van Rouw. Laatst hadden we een schoolfeest (voor de eerste keer) en toen moest ik aan Martin denken. (je denk misschien: Waarom dan?) nou omdat Martin altijd al tegen mijn andere klasgenoten zei dat hij heel graag een keer een schoolfeest wou. Hebben we een keer een schoolfeest is hij er niet. Dat deed echt pijn vanbinnen. Ik heb toen de rest van de avond (toen ik thuis kwam van het schoolfeest) zitten janken op mijn bed. Ik miste hem gewoon zo erg. 

 

Anyways, sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat het snel weer goed gaat met Martin. 

Ik moest dit gewoon even kwijt… 😞

P.S dit staat bij Relaties & Liefde omdat dit te maken heeft met een relatie en ik niet wist waar ik het anders moest plaatsen.

Hey! Misschien kun je via zijn ouders contact krijgen? Of een kaartje bij hun in de bus? Misschien weet je mentor hoe je hem kunt bereiken bijv met een kaartje of iets leuks dat je zelf hebt gemaakt? Ik hoop ook dat het goed gaat met hem!

Liefs Tover xxx


Helaas kan ik geen post sturen. De moeder van Martin stond in mijn telefoon maar die heb ik perongeluk verwijderd. Het is inderdaad wel een goed idee om het te vragen aan iemand van school (ik ga het denk ik vragen aan de leerlingbegeleider)

Ik weet niet of het gaat lukken maar het is altijd het proberen waard! Dankjewel voor je hulp @Tover01 


Reageer