Vraag

klasgenoot heeft mij gevoegd op snap

  • 29 December 2023
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Oké straight to the point.

Er zit dus een jongen in mijn klas we noemen hem kaas.

Ik en kaas praten niet met elkaar (btw ik ben een meisje) en hebben samen 2 keer samengewerkt voor een project.

WÉL heeft kaas mijn vriendin verkering gevraagd en zij zei nee.

vervolgens echt een half jaar nadat dat gebeurde voegde kaas mij toe op snap….

ik dacht bij mezelf “oké het is normaal want kaas heeft al mijn vriendinnen op snap voor een project” (lang verhaal mijn vriendin heeft geen whatsapp).

dusss ik accepteer VERVOLGENS zegt kaas: “ik vind jou aardig” ik zeg geschrokken en half in paniek: “ nou wat aardig van jou.” (echt heel random en ongemakkelijk i know) Ik raak natuurlijk helemaal in paniek en vraag meteen mijn vriendinnen om advies, en hun zeiden dat ik moest vragen leuk of aardig? Dus dat doe ik dan ook want ik wist niet beter! Dus dat deed ik en kaas zei “gewoon aardig” en ik zei Ok! :)

maar wat denken jullie vind hij mij leuk of gewoon aardig 😭 ik weet het niet meer waarom zou kaas mij voegen en dat zeggen?!? Wat heeft dat voor nut!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb geen idee, misschien dat hij het gewoon leuk vind om mensen uit de klas toe te voegen.

Als ik in zijn situatie zou zijn, en jouw leuk zo vinden zou ik dat ook gelijk zeggen, hij zou zijn kans dat niet verpesten denk ik.

Ik denk dat hij jouw gewoon aardig vind, maar dat weet ik niet zeker.
Stuurt hij voor de rest nog dingen van je en geeft hij hints achter?

Geef mij een update!
Succes

Reputatie 3
Badge +1

Hij heeft wel een keer naar mij geglimlacht maar idk ik geef wel een update over een paar weken 

Reputatie 3
Badge +1

Echt geen idee meer op dit moment 😭 hij glimlacht nogsteeds maar dat kan ook aardig bedoeld zijn. Ik vind hem eigenlijk wel cute lol

Hij heeft mij verwijderd maar glimlacht nogsteeds naar me ??!!!

Reputatie 7
Badge +7

@Hoiikhebhulpnodig je kunt het hem altijd nog vragen

Reputatie 7
Badge +17

@Hoiikhebhulpnodig  Ik zou er eigenlijk niet te veel achter zoeken. Waarschijnlijk vind hij je gewoon aardig.

Reputatie 3
Badge +1

Is goed bedankt voor het advies :)

Reageer