Vraag

klaarkomen

  • 1 July 2018
  • 5 reacties
  • 606 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
als ik met mijn vriendin ben kom ik al klaar tijdens het zoenen is dat raar?

5 reacties

Dat is ongebruikelijk.
Vormt het daarnaast nog een probleem?
Hi JDF,

dat kan door de opwinding wel eens gebeuren ja.

Ik heb het "vroeger" (toen ik net 13 was ofzo, ben nu 15,5) ook eens een keertje gehad toen ik met een leuke jongen aan het tongen was. Ja, ik ben gay. So what. Ik had er al een hele tijd naar uitgekeken en wilde zo graag met hem en toen kwam ik al klaar toen we aan het tongen waren. Ik had me ook al een hele dag niet afgetrokken, omdat ik al wist dat we wat zouden doen.

Met meisjes zal het voor hetero jongens ook wel zoiets zijn, denk ik.

Het klaarkomen is niet zo'n probleem en een volgende keer zal je misschien wat minder opgewonden zijn tijdens het zoenen. Maar het ligt er ook aan waar diegene waarmee je kust zijn/haar handen allemaal over laat wrijven en/of in je piemel knijpt enzo.

Sws kun je daarna nog aftrekken of andere seks hebben, want geil ben je dan al en er kan nog wel meer sperma uitkomen als jullie het leuk hebben.

Heb je al meer dan zoenen/tongen gedaan of ben je dat binnenkort al van plan of doe je alles lekker op zijn tijd?
Hoe oud ben je?

Groetjes,
M&M's
ik ben nu 14 ik heb met mijn vriendin al gezoend en honk 2,3
Hi JDF,

Ok, dus je hebt:

eerste honk: zoenen
tweede honk: elkaar met de hand bevredigen, dus aftrekken en vingeren
derde honk: elkaar met de mond bevredigen, dus pijpen en beffen

al allemaal gedaan met je vriendin.

Dan kun je vierde honk, dus neuken nog een keertje doen als jullie er zin in hebben.

Kom je bij jezelf aftrekken snel klaar? Hoeveel minuten of seconden ongeveer?
En is het als je vriendin iets bij jou doet hetzelfde bij aftrekken of pijpen of sneller of duurt het langer?

Groetjes,
M&M’s
verschilt, 2/5 min

Reageer