Skip to main content

Hai Ik ben 13 (jongen) en als ik in in een relatie zou zitten dan zou ik willen zoenen, maar hoe denken jullie meiden hierover zijn jullie op jullie 13de al klaar voor dat of vinden jullie het juist goed als je dat doet?

Ik ken wel mensen die dat al op 13 doen, als jullie een keer samen zijn moet je gewoon knuffelen een dan kan het zo gaan gebeuren. Ik weet niet hoe meiden er over denken, ik denk dat ze het niet heel erg vinden als ze het zelf ook graag willen doen 

Hey! Ik zoen al wel met mijn vriendin en we zijn 13, maar verder gaan we niet. Het is wel fijn trouwens.  Zij bepaalt meestal of we zoenen en hoe lang en dat gaat heel goed.  Dus ja het kan zeker wel. Liefs, Tover xxx

Heyy,

Dat is denk ik wel wat verschillend per persoon. Het ene meisje kan er al volop aan toe zijn om verder te gaan op haar 13e terwijl het andere meisje misschien nog niet zover is. 

Als je in een relatie zit komt er waarschijnlijk vanzelf wel een moment dat jullie gaan zoenen en als je vriendin er dan aan toe is gaat dat wel gebeuren en er is iig niks mis mee! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Idd ligt het gewoon aan het meisje of ze we klaar voor is of niet. Ikzelf wel maar misschien iemand anders weer niet

Groetjes mij @Anoniemxv  

Reageer