Hallo, Ik ben een meisje van 17.
Ik heb een vriend van 14 maand, ben nog steeds heel gek op hem hij zelf is 18, we sliepen dus elk weekend samen en het mocht ook gewoon van onze ouders maar 3 weken terug heeft hij mijn feestje afgezegd wat heel belangrijk voor mij was en is niet gekomen en heeft allemaal rare dingen gezegd over mijn ouders en mij, maar hij heeft zijn excuses aangeboden en willen nu graag met elkaar verder maar mijn ouders zijn het zat omdat ze denken dat we geen toekomst samen kunnen hebben omdat hij geen diploma en niks heeft maar wel gewoon werk heeft bij zijn vader waar hij makkelijk rond kan komen en andere leuke dingen mee kan doen, en we zijn nog zo gelukkig samen mijn ouders zeggen ook van als je naar hem terug gaat zeggen we alles op, je rijlessen, school enz, ze zijn bang dat ik geen toekomst met hem kan hebben en dat ik bij hem ga wonen en zomaar weg ga als ik alles heb, en heb het duidelijk uitgelegt dat ik zo niet ben maar ze willen het nog steeds niet, ik wil hem zo graag maar weet geen oplossing meer
Liefst een meisje die vraagt om advies