Vraag

Kerstcadeau voor vriendje, help!

  • 30 November 2022
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haiiii,

ik heb een super lieve en geweldig vriendje. We hebben samen al 1,5 jaar en vorig jaar heb ik een super lief kerstcadeautje van hem gekregen, een ketting van swarovski en ik hem een hoodie. Voor dit jaar vind ik het zo lastig! Ik wil graag een leuk romantisch cadeatje geven maar wel iets tastbaars, dus geen uitjes bedoel ik dan. Ik ben op dit moment beetje blut vandaar. Op dit moment heb ik voor hem een kookboek voor erbij, maar ik zoek een hoofdcadeau. Mijn vriendje is nu 19 jaar :)

Iemand die tips heeft, ze zijn erg welkom!

groetjesssss


6 reacties

Je kunt missch gwn vragen wat hij leuk vind en daar iets bij verzinnen

Badge

Ik heb zelf ook een vriendje en zelf wist ik eigenlijk ook niet wat ik hem kan geven, maar bij mij thuis wordt vaak geknutseld dus je kan misschien iets leuks opzoeken om te maken wat romantisch is.

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy! 

Dit is erg herkenbaar! Draagt hij iets van armbanden ofzo? Misschien kan je een leren armband kopen met zijn en/of jou namen/initialen er in? De meeste Leren armbanden zijn niet mega duur.

Ik hoop dat dit helpt 🫶🏻

xxx

Haiii je kan een fotoboek maken van jullie leukste momenten! Die kun je dan zelf versieren.

hopelijk heb je hier iets aan doeiii liefs Tai 

heey, 

bedankt voor jullie reacties! 

jullie hebben me erg goed geholpen.

groetjesss

Reputatie 7
Badge +15

@Tai6565 , goed idee, een foto boek, je kan ook een foto in een lijstje geven, of iets anders gepersonaliseerd, dat lijkt mij het leukste, maar hé! Ik ken jou vriendje niet. ! 
bedenk me nu wel te laat, het is al 1e kerstdag, nouja! 
 

merry Xmas

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

Reageer