Skip to main content

Hey allemaal!

Ik ben een meisje, 16 jaar oud. 

Het is nu (bijna) een jaar uit met mijn ex. Maar ik kom gewoon niet over hem heen..

We hadden in totaal 4 jaar een relatie. Het ging steeds aan en uit. Ookal is het nu bijna een jaar uit, hebben we contact gehouden. En dat was grotendeels vanwege seks. Alhoewel hij het alleen voor de lust deed, maar ik heb/had nogsteeds gevoelens voor hem. En volgensmij weet hij dat ook.

Er is heel veel tussen ons gebeurd (hij is vreemd gegaan waar ik 2 maanden geleden pas achter kwam). Maar nogsteeds hou ik heel veel van hem en ik kan hem niet los laten. Ik weet zeker dat hij niet meer van mij houdt. De manier waarop hij mij ook behandeld€ is misselijk makend. 

Ik heb zoveel geprobeerd om over hem heen te komen, maar het lukt gewoon niet. 

Btw we hebben nu niet meer echt contact meer, maar ik merk wel dat ik steeds vaker de neiging heb om weer contact te zoeken..

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. Hebben jullie tips?

❤️

Heyyy, Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je nog gevoelens voor hem hebt en kijken naar zijn reactie. Misschien weet hij helemaal niet dat je nog gevoelens voor hem hebt. Anders gewoon afleiding zoeken bij vriendinnen of op zoek gaan naar een ander vriendje ❤️😚

Reageer