Skip to main content

Hallo, 

2.5 jaar geleden ontmoette ik een jongen en toen scharrelden we wat met elkaar voor een paar maand. (Ik noem hem even MAX) Na een paar maand met max te gaan was ik voor het eerst in mijn leven echt verliefd maar toen vertelde Max dat hij geen relatie wou. Daarna hadden we bijna geen contact en kreeg ik een paar maand later een andere vriend. 1 maand nadat ik een vriend had kreeg Max een vriendin. Ongeveer 7 maand later ging het uit met mijn vriend en toen ongeveer 2 week later ging het ook uit met zijn vriendin. Af en toe in die paar maanden (toen we allebei in een relatie zaten) kregen we weer contact en kwam ik erachter dat ik nogsteeds niet helemaal over Max  heen was. In die relatie ben ik ook niet zo verliefd geweest dat als ik met Max was. Toen dus beide relaties uit waren hebben we weer een paar keer afgesproken maar er kwam verder niks uit maar was nogsteeds niet over hem heen. Een tijdje later kwam ik in contact met een andere jongen en ging daar ongeveer 2 maand mee.  Op een gegeven moment was mijn gevoel voor hem weg in was het contact dus wat weg. Weer kwamen Max en ik bij elkaar en spraken een paar keer af maar er kwam wederom niks uit. Ik was hier nogsteeds niet over hem heen. 2 maand later ongeveer kwamen de jongen waar ik toen 2 maandjes terug mee ging en ik weer bij elkaar en dit is nu bijna zo’n 3 maand weer bezig. Ongeveer een week geleden nam Max weer contact met me op en ben er achter gekomen dat ik nogsteeds niet over hem heen ben. In de tussentijd ben ik nogsteeds nog nooit zo verliefd geweest als toen 2.5 jaar geleden met Max. Nu hij dus weer met mij praat heb ik het gevoel alsof mijn interesse en gevoel voor de jongen waar ik nu wat mee ga gewoon ineens bijna weg gaan en weer mijn intresse in Max heb. 
 

ik weet nu echt niet wat ik moet doen en moest ook even mijn verhaal kwijt. Ik hoop dat iemand advies heeft of ervaring heeft die je eventueel zou willen delen :)

 

ik ben nu trouwens 17 jaar

Hoi wat vervelend voor jou. Ik kan je niet een oplossing geven maar als je het van je afschrijft helpt dat al doe ik ook.  Je zit er erg mee. Wou dat ik wat wist maar je hart en je gevoel zeggen dat je bij Max hoort als ik zo lees.  En je wil niemand pijn doen . En daardoor heb je nu zelf pijn :(

Sorry dat ik geen oplossing heb.  Maar ik schrijf zelf altijd veel op en ook mijn gevoel en tijdens dat schrijven ga ik dan ook beter nadenken hoe ik iets kan oplossen. Ik hoop dat iemand hier een heel goeie tip voor je heeft !

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Reageer