Skip to main content

heee

ik ben nu al meer dan een jaar helemaal weg van hetzelfde meisje, de gevoelens blijven maar in me terwijl we helaas niks hebbem. ze weet dat ik haar leuk vind alleen weet ze volgensmij niet hoe leuk ik haar echt vind.

Vandaag ging ze zelfs naast me zitten, nou dan komen er weer 10000000 miljoen vlinders en ben ik weer helemaal happy.

Ik zit alleen nu met het gevoel van ja dit gevoel kan ik niet kwijt raken, heb het geprobeerd maar het lukt echt niet wat ik ook doe. dus ja kan het zijn dat ik mijn hele leven van haar blijf houden en ze voor altijd in mijn hart zit?

Goed dat je weer een topic hebt gestart😀

Heb je al geprobeert om het nog een keer tegen haar te zeggen?
En dat je ook zegt dat je echt haar leuk vind.

Als je dat nog niet hebt gedaan, probeer dat weer te proberen.
Daarna kan ik je verder helpen

Suc6


nee, ik durf dat echt niet en straks vind ze het raar ofzo. dan ben ik raar en kijkt iedereen me raar aan enzo


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Dat snap ik, maar dat is denk ik het laatste wat je kunt doen om haar te vertellen dat je echt om haar geeft, anders zou ik het ook niet weten en moet je het accepteren.


ja maar wat als ze me uitlacht ofzo, ze is al de enige reden dat ik hier nog ben dus dan ben ik haar weer kwijt en weet ik niet wat verder. ik voel me al kut genoeg, ik raak verder alles kwijt dus is er echt niet een andere manier want ik wil haar zoo graag zij is de ware maar zonder haar kan ik niet leven


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Nee, er is geen andere manier, hoe k*t het ook is.

Dan lacht ze je maar uit, dan heb je in ieder geval alles eruit gehaald, misschien dat het ook wat beter gaat als je eerlijk tegen haar bent zodat zij weet dat je haar echt leuk vind.


ja ik wil het wel proberen, maar dat duurt waarschijnlijk lang want het is eng en moeilijk en ik ben bang dat als het niet lukt het mijn einde betekent want ja zonder is het leven sowieso al kut


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon) 

 

Succes

Als het is gelukt, maak dan een nieuwe topic aan of reageer hieronder💪


hey @ItzJustin 

nog 1 dingetje, is het nou mogelijk dat ik voor de rest van mn leven verliefd op haar blijf en ze voor eeuwig in mn hart blijft?


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

De kans is groot dat je wel er overheen komt, maar het kan even duren.

Dat je verliefd blijft is wel mogelijk ja.

https://psycholoog.nl/blog/liefdesverdriet-10-tips-om-er-mee-om-te-gaan/


Nee. Verliefdheid is tijdelijk. Uit studies blijkt dat je maar een paar maanden tot 5 jaar verliefd bent.


Ik heb hetzelfde probleem, je kan beter een relatie of vriendschap met die persoon aangaan en die opbouwen tot een relatie met liefde


Reageer