Vraag

kan ik zwangerzijn?

  • 25 October 2023
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1
Badge

 Ik zit dus op dr pil maar laatste 2 weken heb ik alle symptomen men vriendje is gellukkig heel veel support maar  ik kan een kind mentaal en physiek nog niet aan wat moet ik doen


5 reacties

Badge

Heyy even een vraagje zou je miss een zwangerschaps test kunnen doen het hoeft niet altijd meteen zwanger te zijn 

Reputatie 5
Badge +1

Voor de zekerheid zal ik een test halen om te kijken of je wel zwanger bent . Kan ook iets anders zijn. En als je niet zwanger bent maar wel de klachten blijf houden dan zal ik even naar de dokter gaan voor de zekerheid .

Reputatie 7
Badge +3

Hey,

 

We lezen dat je wellicht in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groet,

 

Luuk

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben het eens met @Natascha10 en @S is Anoniem. Gewoon een test doen.

Even een vraagje. Stel je voor je bent zwanger, wat doe je met het kind? Ga je gewoon bevallen of een abortus plegen? En als je bevalt, geef je het kind dan op voor adoptie of hou je het zelf? En als je het zelf houd, laat je het kind opvoeden als je broertje/zusje of vertel je ook dat dat je kind is?

Ik heb meer vragen maar dit is eerst wel genoeg

Reputatie 1
Badge

Ik ga het kindje houden en gewoon zelf opvoeden met behulp van men ouders

Reageer