Skip to main content
Vraag

Kan ik het nog goedmaken en hoe?

• December 8, 2025
  • 19 reacties
  • 277 Bekeken

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5

Hoi, sorry dat dit mss een cringe drama topic wordt maar goed,

in mijn ‘jaloers op mensen in een relatie’ topic vertelde ik dat het helemaal fucked up is tussen mij en een meisje die ik echt heel erg leuk vind. Zal het hier vertellen zodat je niet het topic hoeft na te lezen. Ik was dus een week of zo elke dag met haar op snap aan het praten. We hadden echt een goede klik, konden over alles praten, we stuurden ook ziek veel snaps naar elkaar, ging echt goed dus. Ik had het gevoel dat het wel meer kon worden want ik merkte dat zij mij ook leuk vond, had ook al helemaal in m’n kop dat ik mss met kerst een vriendin zou hebben. Ja mss voorbarig I know.

Het ging allemaal verkeerd toen ik hoorde van iemand dat ze al een relatie had. De waarheid was dat het dus net uit was met die jongen. Dit vertelde ze ook toen ik haar hier mee confronteerde alleen ik was zo stom om dat niet meteen te geloven. Ze heeft zelfs sorry gezegd terwijl dat helemaal niet hoefde. Uiteindelijk wilde ik het wel een 2de kans geven alleen kwam ze er toen mee dat ze toch niet verder wil met me omdat ik haar niet vertrouw. Ze heeft me nu geblokkeerd op snap en ook op school negeert ze me al de hele week. Ik heb geprobeerd met haar te praten maar dat wil ze dus niet. Denken jullie dat er nog een kans dat ik het goed kan maken of heb ik het echt verpest? Ik mis het praten met haar heel erg en ik kan alleen maar denken aan dat ik de kans op een relatie verkloot heb. 

19 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 8, 2025

Iemand? Ben echt beetje desperate dus kan wel tips of advies gebruiken🙏🏻

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 8, 2025

Hey ! Schrijf haar een brief, waarin je dit uitlegt zoals je dat hier doet. Het is eerlijk, uit je hart en gevoelig.  Je laat zien dat je het meent en dat je het bij jezelf zoekt. Ik vind dat je op deze manier een kans zou moeten krijgen. Zoals je het hier vertelt is echt goed, ik hoop dat het gaat lukken! Veel succes 😘😘

Liefs, Tover xxx

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Hey!

Het idee van ​@Tover01  vind ik zeer goed, een brief schrijven kan werken (ik spreek uit ervaring) je kan ook proberen om het gesprek aan te gaan en jouw situatie proberen uit te leggen . Praten is een zeer belangrijk onderdeel van een goede stabiele relatie! Veel succes!

Liefs anymoymous!

PS: mss is het leuk als je nog ff naar mn topic kijkt!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 10, 2025

@Anymoymous Ja een brief is wel een goed idee. Ik heb al wat opgeschreven, zal het hier posten. Praten wil ik wel maar dat wil ze dus niet.  Ik ga jouw topics ook nog wel lezen.

Ok hier komt de brief:

Lieve (of kan ik beter anders beginnen?) …. (naam weggelaten natuurlijk)

Het spijt me heel erg dat ik je niet geloofde toen je zei dat het uit was met die jongen. Ik snap dat ik je daarmee pijn heb gedaan en dat had ik niet mogen doen. Dat is mijn fout en nogmaals, het spijt me echt heel erg. Waarom ik zo reageerde is omdat ik best bang en onzeker ben als het over relaties/vriendeschap gaat. Dit is geen excuus natuurlijk en ik ga er ook zeker aan werken.  Ik respecteer dat je nu afstand wil.  Als je toch nog een keer wil praten hoor ik het wel. 

Groet,

mijn naam

Is dit wat? Ik denk dat ik hem via een van mn vrienden aan haar ga geven. Of kan dat beter via een van haar vriendinnen? 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 10, 2025

Hey lieve ​@ja_ppie  dat is helemaal perfect! Ik zou al lang niet meer boos zijn als ik dit las. Zou je eig zelfs wel begrijpen. Zo gek is het ook niet om niet blind op dingen te vertrouwen als je al wat meemaakte op dat gebied. Ik vind het een mooie lieve tekst! 

Liefs, Tover xxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 10, 2025

Heyy ​@ja_ppie ,

Ik vind het een goede brief en niet opdringerig, beginnen lieve lijkt me goed hoor ❤ Denk dat het beter is om via een vriend van jou te geven, haar vriendinnen willen er misschien liever niet tussen zitten. En voor jou misschien ook fijner want dan kun je aan je vriend vragen hoe ze reageerde toen hij de brief gaf.

Hoop dat ze met je wil praten❤

Liefs🙂

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

@ja_ppie Dat is heel mooi en eerlijk ❤️ verder ben ik het eens met Tover en Cantaloupe. 

Liefs Yusa 😘😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

En natuurlijk nog succes 👍🏻

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 10, 2025

Hoii lieve ​@ja_ppie ,

Ben het trouwens helemaal met ​@Tover01 eens en snap je ook hoor, misschien geeft het ergens ook wel vertrouwen voor haar dat je het zo uitlegt en uberhaupt dat je voorzichtig bent. Dat zou het mij in ieder geval wel geven❤️ Ook wel dat je laat zien dat je echt serieus bent❤️

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 11, 2025

@Tover01 ​@Cantaloupe ​@Yusa Bedankt! Een van m’n vrienden wil hem wel geven dus dat gaat morgen gebeuren

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 12, 2025

Hi ​@ja_ppie ,

Hoe ging het?  Sorry als ik ongeduldig ben hoor♥️

Liefs 😊

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 12, 2025

Hoi ​@ja_ppie  ik hoop dat het goed komt!! Is je zeker van harte gegund! ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 13, 2025

@ja_ppie hoop ook dat het goed komt!! Hoe ging het? ❤️ 

Liefs Yusa 😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 13, 2025

@Cantaloupe ​@Tartan16 ​@Yusa Bedankt! Hoe ging het? Ja nou, die vriend van me heeft haar de brief gegeven, dat was donderdag en ik heb nog niks gehoord verder. Ze heeft me nog niet aangesproken en ik ben ook nog steeds geblokkeerd op snap dus ik ben bang dat ze echt niks meer wil, of is dat voorbarig, het is nog maar 2 dagen geleden natuurlijk. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 18, 2025

Ze wil dus niks meer, zelfs geen vrienden zijn😭. mooi kutzooi net voor de vakantie. Een van m’n vrienden denk dat haar vriendinnen haar tegen mij hebben opgezet zeg maar 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 19, 2025

@ja_ppie  🫂😘 sterkte voor jou. 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • December 19, 2025

@Tover01 Thnx 🫂  ik moet dit nu achter me laten en accepteren dat het met haar niks gaat worden, ik baal hier echt zo erg van 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 19, 2025

Logisch ​@ja_ppie 😘 Dikke knuffel🫂

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Hoi ​@ja_ppie  veel sterkte hoor. ♥️🫂 Echt jammer. 

Groetjes liefs Tartan X