Skip to main content

Heyy, 

Ik ben een meisje van 16 en ik heb dus seks gehad met een jongen ongeveer 1 week geleden. Ik begon dus al wat gevoelens voor die jongen te krijgen en toen ik met hem ging afspreken voor eigenlijk al de tweede keer (want bij de eerste keer waren er meerdere mensen bij en kende ik hem nog niet echt) en het was echt super gezellig het was wel in de nacht en ben dus stiekem naar buiten gegaan, gelukkig was dat allemaal goed gegaan maar toen ik  bij hem was toen was het echt leuk en voelde ik me erg veilig bij hem. Die avond hebben we ook seks gehad en hij heeft mij ontmaagd ( hij heeft al meerdere keren seks gehad maar hij wist dat hij mij zou ontmaagden) en het ging allemaal goed maar sinds die avond doet ie anders zo een gevoel heb ik dan, hij zegt soms wel is leuke dingen maar eerst voor die avond zei die heel vaak dingen etc uit zichzelf zoals hoe me dag was enzo en nu doet ie dat niet meer misschien dat ik aan het overthinken ben heel erg maar ik heb gewoon zo een raar gevoel terwijl ik hem steeds meer leuk begon te vinden en het is niet dat ik me zomaar door iemand laat ontmaagden. Ik durf ook niks aan hem te vragen ofzo. Weet iemand misschien wat ik moet doen of wat het beste is om te doen? Of zou iemand me tips kunnen geven? 

Dankjewel alvast xx

Hey 

Ik snap dat je vol emoties en gevoelens zit nu. Hoewel je er misschien een beetje teveel over nadenkt kan ik het begrijpen in deze situatie. Waarom hij bepaalde dingen niet meer doet of vraagt is toch echt iets wat je aan hem zal moeten vragen. Maar maak je niet direct zorgen het kan ook gewoon zijn dat hij het nu heel even raar vind om bepaalde dingen te zeggen/vragen. Het was dan voor jou de eerste keer. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat op dit moment. Er is hier dan ook geen echte oplossing voor buiten met elkaar praten. Het is dan geen onderwerp waar je je even comfortabel bij voelt maar ik raad het sterk aan. Dit zal hopelijk jullie relatie/vriendschap helpen.

 

Ik hoop dat dit gaat helpen. 


Snap dat je onzeker bent. Seks met iemand hebben is niet zomaar iets. Vooral niet als je diegene ook echt leuk vindt.

Als je echt wil weten hoe het zit met zijn gevoelens moet je hem dat toch eerlijk vragen. Het kan zomaar zijn dat hij er ook niet met jou over durft te beginnen. En wat zijn antwoord ook is, je hebt dan iig wel duidelijkheid.


Reageer