Skip to main content

Hoi, ja ik heb dus echt iets heel stoms gedaan en ik heb mijn enige kans verpest. Ik wilde een kaart sturen met mijn telefoonnummer en  de vraag of hij weer eens af wil spreken na 3 jaar. Maar ik was daar heel tevreden over maar hij stuurt mij geen berichtje en ik begin te twijfelen of ik het niet anders aan had moeten pakken want ik heb het echt verpest en ik heb er ook hele kinderachtige tekeningetjes bij gemaakt echt vreselijk. Maar hij reageert na anderhalve maand nog niet dus ik moet hem maar vergeten denk ik. Hij was denk ik ook mijn ex we hadden fix vier jaar geleden maar we waren ook goede vrienden. Maar toen ineens niet meer want we hadden geen tijd echt voor elkaar maar ik was te jong om echt te weten wat liefde is en dat ik van hem hield maar nu weet ik dat en ik weet dat ik echt al vier jaar van hem hou maar ik had het gwn niet door. Ik hou van hem alsof hij mijn vriend is en ik heb het gevoel dat hij de ware is en dat ik op een dag een berichtje krijg van een onbekend nummer en dat hij het dan is

ik denk niet dat mijn liefde voor hem weg kan gaan ik denk dat zodra ik hem zie dat ik weer 2 maanden weg ben maar ik moet hem maar uit mijn hoofd zetten zolang ik zonder hem leef. Ik wil gewoon contact met hem of dat nou als vrienden of koppel is of gewoon 1 keer maar dat kan niet want ik heb het verpest

iemand advies tips? Hoe zet ik hem uit mijn hoofd (voorlopig)? Hoe zorg ik dat we een koppel worden? Asjeblieft HELP

wat ik als tip kan geven is : zoek hem op insta ofzo op mss reageert hij daar wel op

Hey,

Oei, dat klinkt echt als een lastige situatie. Het is zo rot als je het gevoel hebt dat je iets hebt verpest, maar eerlijk, je hebt iets heel moois gedaan door hem te laten weten wat je voelt. Dat kost echt lef, dus daar mag je trots op zijn. Maar soms reageert iemand niet zoals je hoopt, en dat zegt meer over hen dan over jou.

Als je hem voorlopig uit je hoofd wilt zetten, probeer jezelf af te leiden met dingen waar je blij van wordt. Denk aan hobby’s, tijd doorbrengen met vrienden, of gewoon iets nieuws proberen. Geef jezelf ook tijd om dit gevoel een plekje te geven. Het is oké om iemand nog een beetje te missen, maar je verdient het ook om verder te gaan en jezelf gelukkig te maken.

Als je toch nog wilt proberen om contact te krijgen, houd het simpel en eerlijk. Stuur bijvoorbeeld een berichtje zonder te veel druk, gewoon iets luchtigs zoals: "Hey, hoe gaat het met je? Ik vroeg me af of je het kaartje had gekregen." Zo hou je het open, zonder dat je jezelf te veel kwelt.

Maar als hij niet reageert, onthoud: liefde is geen eenrichtingsverkeer. Het moet van twee kanten komen. Misschien is dit niet het moment voor jullie, en dat doet pijn, maar wie weet wat de toekomst brengt. Geef jezelf tijd en ruimte om verder te groeien, want je verdient iemand die net zo veel van jou houdt als jij van hen.

Sterkte, je komt hier echt doorheen. 💕

dankjewel voor je lieve reactie💕🌸 ik heb hem eigenlijk niet gezegd hoe ik over hem denk maar gewoon aan hem mijn nummer geven want ik hoopte dat hij mij zou appen zodat ik zijn nummer ook heb ik kan hem nu dus niet appen maar ja

idd als hij niet antwoord is hij het niet waard maar ik kan het gewoon niet helpen maar dankjewel 

*ik vroeg me trouwens af of je op dit forum te veel topics kan maken ik heb namelijk de laatste tijd zoveel vragen dat als ik die allemaal zou stellen kom ik uit op twee topics per dag 😅 is dat erg denk je?

Hey,

Ja, als het goed is kan je zoveel topics plaatsen als mogelijk, en stel lekker je vragen, daar is dit forum voor ❤️

Reageer