Skip to main content

Tja lees de titel dat is de vraag.

PS: we zitten wel in de zelfde levensfase, beide gaan we binnenkort studeren. Ook zou je mij (het meisje) ouder schatten en de jongen jonger. 

Ik vind het verschil persoonlijk te groot. Je zegt zelf dat de leeftijdsfase hetzelfde is, maar ik denk dat er wel dingen zijn waarop je verschilt. Jij zit nu in je studentenfase en hij ook. Maar hij is wel 23 en dat betekent dat hij in het huisje, boompje, beestje fase zit/komt. Hij wil misschien wel zo snel mogelijk een gezinnetje hebben en trouwen. Ik weet natuurlijk niet hoe je er zelf naar kijkt om dat met 18 al te hebben en dan nog te studeren. Natuurlijk ken ik jullie beide niet en is het daardoor wel lastig om te beoordelen. Het is jou keuze en jou leven. Daarom denk ik dat het ook belangrijk is dat je zelf 100% zeker weet dat je dit echt wilt. 

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn visie en ik ben benieuwd hoe het gaat komen!

Liefs van mij!! ♡


Wat hierboven werdt gezegt dat ik het persoonlijk te groot is. Jij zit nog in je tienerjaren en hij is al een paar jaar volwassen 

 


Persoonlijk vind ik het kunnen. Ik zou wel uitkijken. Wilt hij wel wat jij wilt snap je. Straks wilt hij al kinderen en dan wat? Ik denk dat je best wel voor jezelf wat plezier kan hebben met hem. Ik heb het zelf als jonger persoon ook gedaan, alleen het werkte uiteindelijk niet. Hou dat wel in je hoofd dat het op lang termijn wss het niet gaat worden. 


Reageer