Vraag

Kan dit leeftijdsverschil?

  • 9 September 2021
  • 17 reacties
  • 337 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Kan meisje (12) en ik (jongen en net 15 geworden) in een relatie?


17 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ja hoor, in de liefde kan alles. Dus geniet er van!!!

Reputatie 7
Badge +19

In principe kan het wel als jullie er beide oke mee zijn.

Reputatie 6
Badge +7

Vind dat iemand van 12 net een maand kind-af is en iemand van 15 probeert al na te denken over hoe je volwassen wordt.  Ik vind er wel verschil tussen zitten.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, in principe wel... maar wel beetje raar lijkt me als ze nog op de basischool zit. Maar dat is een mening.😃

Hallo Anoniem200678 :)

Zeker kan dat. 

-TheMightySlayer <3

Dat kan zeker  geniet van de liefde  ❤️❤️❤️

 

Da kan geniet er van ❤️❤️❤️❤️

Reputatie 4
Badge +4

Hoi, in principe wel... maar wel beetje raar lijkt me als ze nog op de basischool zit. Maar dat is een mening.😃

Ze zit in de 1e

@Mirage 

Ze zit in de 1e

Je snapt de strekking van de reactie wel, hoop ik? Like, it’s up to you, maar ik vind het ook wel wat ver uit elkaar liggen. Zowel qua leeftijd als ontwikkeling (waarschijnlijk). Maar goed, als jullie het allebei willen dan houdt niemand je in principe tegen.

Badge

Als jullie het allebei prima vinden, dan veel plrz ;)

oke stel je voor dat je later nog steeds met diegene bent dan zeggen mensen er niks over toch?

waarom zouden ze dat dan nu wel doen dus het kan.

Ze zit in de 1e

Je snapt de strekking van de reactie wel, hoop ik? Like, it’s up to you, maar ik vind het ook wel wat ver uit elkaar liggen. Zowel qua leeftijd als ontwikkeling (waarschijnlijk). Maar goed, als jullie het allebei willen dan houdt niemand je in principe tegen.

Waarom vind je het nu wel erg maar met volwassene die 5 jaar schelen niet dan?

Natuurlijk zal dat geen probleem moeten zijn . Ik las pas geleden een bericht van een jongen van 21 die een relatie had met een meisje van 15. Dus dat leeftijd verschil tussen jullie is geen enkel probleem

Dat is mentaal (ontwikkeling etc) wel een redelijk verschil

Natuurlijk zal dat geen probleem moeten zijn . Ik las pas geleden een bericht van een jongen van 21 die een relatie had met een meisje van 15. Dus dat leeftijd verschil tussen jullie is geen enkel probleem

Dat is heel leuk voor hen, maar volgens de wet eigenlijk verboden dus geen goed voorbeeld... 

Badge

het kan denk wel maar er zit wel 3 jaar verschil tussen

Badge

Als jullie er beide 100% achter staan, kan het altijd! Enjoy!! xx

Reageer