Skip to main content
Vraag

Kan dit leeftijdsverschil?

• September 9, 2021
  • 17 reacties
  • 360 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Kan meisje (12) en ik (jongen en net 15 geworden) in een relatie?

17 reacties

• September 9, 2021

Ja hoor, in de liefde kan alles. Dus geniet er van!!!

• September 9, 2021

In principe kan het wel als jullie er beide oke mee zijn.

• September 10, 2021

Vind dat iemand van 12 net een maand kind-af is en iemand van 15 probeert al na te denken over hoe je volwassen wordt.  Ik vind er wel verschil tussen zitten.

• September 10, 2021

Hoi, in principe wel... maar wel beetje raar lijkt me als ze nog op de basischool zit. Maar dat is een mening.😃

• September 11, 2021

Hallo Anoniem200678 :)

Zeker kan dat. 

-TheMightySlayer <3

• September 11, 2021

Dat kan zeker  geniet van de liefde  ❤️❤️❤️

• September 11, 2021

Da kan geniet er van ❤️❤️❤️❤️

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 11, 2021

Hoi, in principe wel... maar wel beetje raar lijkt me als ze nog op de basischool zit. Maar dat is een mening.😃

Ze zit in de 1e

@Mirage 

• September 11, 2021

Ze zit in de 1e

Je snapt de strekking van de reactie wel, hoop ik? Like, it’s up to you, maar ik vind het ook wel wat ver uit elkaar liggen. Zowel qua leeftijd als ontwikkeling (waarschijnlijk). Maar goed, als jullie het allebei willen dan houdt niemand je in principe tegen.

• September 13, 2021

Als jullie het allebei prima vinden, dan veel plrz ;)

• September 13, 2021

oke stel je voor dat je later nog steeds met diegene bent dan zeggen mensen er niks over toch?

waarom zouden ze dat dan nu wel doen dus het kan.

• September 13, 2021

Ze zit in de 1e

Je snapt de strekking van de reactie wel, hoop ik? Like, it’s up to you, maar ik vind het ook wel wat ver uit elkaar liggen. Zowel qua leeftijd als ontwikkeling (waarschijnlijk). Maar goed, als jullie het allebei willen dan houdt niemand je in principe tegen.

Waarom vind je het nu wel erg maar met volwassene die 5 jaar schelen niet dan?

• September 17, 2021

Natuurlijk zal dat geen probleem moeten zijn . Ik las pas geleden een bericht van een jongen van 21 die een relatie had met een meisje van 15. Dus dat leeftijd verschil tussen jullie is geen enkel probleem

• September 17, 2021

Dat is mentaal (ontwikkeling etc) wel een redelijk verschil

• September 17, 2021

Natuurlijk zal dat geen probleem moeten zijn . Ik las pas geleden een bericht van een jongen van 21 die een relatie had met een meisje van 15. Dus dat leeftijd verschil tussen jullie is geen enkel probleem

Dat is heel leuk voor hen, maar volgens de wet eigenlijk verboden dus geen goed voorbeeld... 

• September 19, 2021

het kan denk wel maar er zit wel 3 jaar verschil tussen

• September 19, 2021

Als jullie er beide 100% achter staan, kan het altijd! Enjoy!! xx