Skip to main content

Hoi, 

mij ben er weer. Dit is een vervolg van mijn vorige topic. Daarin schreef ik dat ik verkering wil met iemand die ik 2 jaar niet heb gezien.  Als je het wil snappen kan je het beste even dat topic lezen. Iemand zei toen dat ik best een uitgebreide kaart kan sturen dat heb ik dus gedaan soort van. Ik heb er in geschreven of hij het leuk zou vinden om weer eens af te spreken, ik heb daar niet in geschreven dat ik verliefd op hem ben dat doe ik ooot nog wel als we weer een beetje een band hebben, dus ja. Ik ben niet zo iemand die daar te bang voor is, ik ben wel een beetje bang voor zijn reactie. Ik ben er opzich wel  op voorbereid maar ik hoop gewoon dat hij wil afspreken. Ik vindt het zo spannend ik weet zeker dat ik hier de hele nacht over ga piekeren. Maar ik vindt het gewoon fijn dat ik dit met jullie te delen, bedankt!! Iemand nog advies om hier iets rustiger over te worden zodat ik niet de hele tijd daar over na denk en me op school en zo kan focussen? Gewoon überhaupt reacties zou ik nu eigelijk wel fijn vinden 

doeii

Hey! Ik vind dat je dit goed hebt aangepakt! Mooi gedaan om een kaart te sturen en te vertellen dat je hem wel eens weer wil zien. En nog niet verder je gevoelens vertelt. Dat lijkt me precies goed gedaan! Dus je kunt echt lekker slapen want dit klinkt heel verstandig zoals je het hebt gedaan! 

Liefs Tover xxx


Reageer