Vraag

k wil een vriend van mij op soort van date vragen

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4

k vind een vriend van mij al een tijdje leuk en echt al sinds t begin van onze vriendschap flirten we met elkaar en zeggen mensen dat we goed bij elkaar passen. het begon als grap, maar t voelt alsof het nu wat serieuzer wordt. ik was bang dat dit alleen van mijn kant kwam maar al mijn en zijn vrienden zeggen dat hij uitstraalt dat hij mij ook leuk vind. ik wil hem dus vragen om samen met mij naar een film te gaan maar ik wil ook duidelijk maken dat t niet persé op een vriendschappelijke manier is, maar ook niet super romantisch. gewoon een beetje in het midden. ik had een vriendin van mij al gevraagd om advies en zij zei dat ik duidelijk moet maken dat het om hem gaat, en niet persé de film. ben ik helemaal mee eens, maar we weten niet echt wat ik precies moet zeggen.

weet iemand want ik moet zeggen? (het gaat over tekst)

alvast bedankt en als er wat gebeurd is maak ik weer een topic aan x


3 reacties

Ik zou gewoon vragen of hij een keer iets met jou alleen wil doen. Als hij dan vraagt waarom kan je nog zeggen dat je hem best wel beter zou willen leren kennen. 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Als eerst wil ik zeggen dat je een kant meot keizen dus is het uitje vriendschappelijk of romantische want het kan veel verwarming geven bij jongens als jij daar tussen in blijft hangen. Maar goed je vraagt wat meot ik doen nou als ik in jouw situatie zat zou ik gewoon een keer op hem afstappen en zeggen: hé uur ik zat te denken hé we zijn al een tijde bevriend en zo en ik zou je iegelijk wek wat beter leren kennen zou je het leuk vinden om met zijn tweeën maar de film te gaan. Kies dan geen enge of horror maar juist een grappige of romantische. Je kunt tijdens de film bijvoorbeeld hem soms even aanraken en plagen en dan kijken wat er van komt. Misschien doet hij iets terug en kun je daar iets uit op maken. 

Dit is mijn tip en hoe ik het zou aanpakken. Hopelijk heb je er wat aan 

 

Reputatie 4

nvm we hebben ruzie hij is echt een klootzak

Reageer