Heyy @Henkiepenkie36474,
Onzekerheid hoort er bij daar heeft denk ik zo ongeveer iedereen wel last van, maar ik denk echt niet dat het nodig is om je zo te voelen hoor.
Zou je je zorgen en onzekerheden misschien met je vriendje kunnen bespreken voordat jullie het gaat doen? Dan weet er vanaf en dan kan hij je denk ik wel geruststellen. Ik verwacht namelijk echt niet dat hij je zou dumpen om hoe het er daar beneden uitziet hoor je persoonlijkheid en je innerlijk is echt het allerbelangrijkst en jij bent echt prachtig zoals je bent hoor!!
Liefs van ItsJustMe <3
hey lieverd!
Zelf ben ik ook best onzeker en ik weet hoe je er een beetje mee om kan gaan (ik ben alleen net 15 maar dat maakt weinig verschil). Je moet gewoon eerlijk tegen hem kunnen vertellen dat je daar heel onzeker over bent en dan vragen of hij daar rekening mee wilt houden.
Als het een echte goede jongen is doet hij dat echt wel<3.
Als dat ook niet werkt dan zou ik er ook niet verder op in gaan. Je moet het gewoon een keer met hem kunnen bespreken!
Ik hoop dat dit je een beetje kan helpen en ohja, onthoud geen enkele 'v' is verkeerd, klein, groot, kaal, behaard. het maakt echt niks uit
Liefs mij
Helemaal mee eens!!! Je bent mooi zoals je bent :)
ik heb exact hetzelfde probleem, ik ben gwn onzeker erover ma komt wel goed xx