Vraag

k heb een vriendje maar hij maakt maar geen volgende stap!

  • 6 November 2023
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

heyyy ik ben een meisje van 13 en heb een vriendje van 12. we hebben sinds vorig jaar vlak na de zomervakantie en we zijn al meerdere keren samen naar de bios en naar de stad gegaan. 

nou komt het probleem: hij komt dus aanlopen en ik wil hem een knuffel geven maar hij negeert mij gewoon want ‘hij was naar iets anders aan het kijken’ (dik onzinverhaal want ik keek hem in zn ogen aan) dan is de film voorbij en gaan we een rondje lopen, ik pak zn hand vast maar hij wringt m weer los. net alsof ie zich voor mij schaamt……. hij doet nu steeds als ik m zie net alsof ie me niet ziet en als ik tegen m praat geeft ie alleen antwoord met ja en nee. maar ik ben nogwel verliefd op hem, HELP!!!!!!!!

 

het slaat er dus op dat mn vriendje niks doet om onze relatie in stand te houden en ik nog wel verliefd op hem ben.

 

iemand tips?!!!!! XXX mij


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Praat er eens over of maak het uit. Hoe lastig ook

Reputatie 5
Badge +4

thx @Dpro  maar ik weet niet of dat zo handig is omdat we samen sporten

Reputatie 5
Badge +4

hi pls iemand

k heb m nog niet gezien dus kan iemand helpen?!

 

Reputatie 4
Badge +1

Hey ik zou erover praten en vragen waarom hij zo afstandelijk doet. Als hij een goede reden geeft eb bijvoorbeeld aanraking niet fijn vind moet je dat respecteren maar als hij hier niet op antwoord is het wel een optie om het uit te maken want het moet van 2 kanten komen. Het is geen reden ombij hem te blijven omdat hij op dezelfde sport zit. Succes, praat erover en vind het uit. Ik dnap het als je verliefd bent en blijft maar je moet ook kijken naar je eigenwaarde. 

Reputatie 1
Badge

Praat helpt echt als je het nog niet wil dan moet je dat respecteren 

Reageer