Skip to main content
Vraag

k heb een vriendin nodig

• April 14, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Jo ik ben 13 en wil graag een vriendin maar een paar problemen ik ken niemand die ik op die manier leuk vind ten tweede ik ben nog al klein 150 nu ofz  dus dat is best wel klein ten 3e ik kan heel slecht met meiden omgaan ik word ongemakkelijk snel haten ext… en als laatst waar kan ik dan iemand vinden en hoe

(Tekst aangepast door KT i.v.m. forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens)

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Ik snap dat je hele graag een vriendin wilt maar als ik jou was zou niet naar eentje opzoek gaan. Want meestal krijg je dan vk met diegene zonder dat je die persoon nou echt leuk vind, waardoor het waarschijnlijk snel uit gaat tussen julie en gwn niet zo'n goede band tussen julie veroorzaakt.

Maar het kan zeker ook goed gaan als je echt wel gwn iemand kiest waarbij je goed voelt. En er zijn genoeg meiden om uit te kiezen die je nog gaat ontmoeten dus je hoeft niet te haasten.

Ik ben nu ook 13 en heb een vriendin en ik vond haar via een paar vrienden ( we zitten op dezelfde school) en eig gelijk toen ik haar zachte kant zag was ik al gelijk verliefd dus voor jou denk ik dat je het echt wel merkt als je haar vind 

(Dit is mijn mening en je hoeft hier niet naar te luisteren als je het hier niet mee eens bent)

Ik hoop dat je hier wat aan heb gehad en

Succes nog