Vraag

k ben 14 met een vriendin van 23

  • 25 May 2023
  • 11 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

hallo hallooootjes,

er is dus een dingetje, aan de titel gezien heb je het wrs al kunnen raden.

ik heb dus een vriendin, zelf ben ik ook een meisje, en ze is 23, en ik 14. 

en daar zit een groot verschil tussen, maar toch passen we zo goed bij elkaar! het is echt een wonder. maarja, natuurlijk mag niemand het weten, dus moeten we het geheim houden, terwijl ik het eigenlijk iedereen wil vertellen! 

ook doen we leuke dingetjes samen, in bed enzo.

maar wat zijn jullie meningen over het leeftijdsverschil? wat zijn jullie meningen in algemeen? en zouden jullie het raar vinden als we sex zouden hebben? 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ja, een 23 jarige die seks wil met iemand van 14 is raar, om het netjes te zeggen (nogal ziek eigenlijk). En strafbaar. Ik zelf vind een 23 jarige die iets wil met iemand van 14 nogal een 🚩  Maar ja, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk.

 

Ik vind dat dit ècht niet kan.  Zij is echt een pedo sorry maar dit is niet goed. 

Reputatie 4
Badge +2

niet alleen raar, maar ook hartstikke illegaal. strafbaar voor je vriendin, en ik denk ook niet dat iemand van 23 die goed is in z’n hoofd een relatie heeft met een 14 jarige. je gaat je dan afvragen waarom diegene niemand van z’n eigen leeftijd zoekt? 

ik kan je niet vertellen wat je moet doen, maar het is echt heel raar en vooral als jullie seks hebben is dit pedofilie. maak het uit

Reputatie 7
Badge +9

⚠️Pedo alert!⚠️

Sorry maar wat? 23 en 14? Nee, dat kan echt niet. Gelijk daarmee kappen. En je moet het geheim houden. Van wie, van haar? Ja zeker, die spoort niet.

Reputatie 3
Badge +1

Als je van elkaar echt houd, is dat oke, maar het is echt belangrijk dat je weet dat je minderjarig bent en dat ze je niet gewoon gebruikt voor gewoon wat seks. Want is en blijft illegaal, en dat moet je vriendin ook weten, dat zij jou eigenlijk gewoon de criminaliteit insleurd.

Als je van elkaar echt houd, is dat oke, maar het is echt belangrijk dat je weet dat je minderjarig bent en dat ze je niet gewoon gebruikt voor gewoon wat seks. Want is en blijft illegaal, en dat moet je vriendin ook weten, dat zij jou eigenlijk gewoon de criminaliteit insleurd.

Natuurlijk doet de topic poster niks verkeerd. De oudste is illegaal bezig.  Maar ik denk wel als iemand al zegt dat liefde geheim moet blijven, dat het dan niet goed zit,  want dan weet ze dus dat het eigenijk niet in de haak is.

hallo hallooootjes,

er is dus een dingetje, aan de titel gezien heb je het wrs al kunnen raden.

ik heb dus een vriendin, zelf ben ik ook een meisje, en ze is 23, en ik 14. 

Ik vind het leeftijdsverschil te groot en niet okee! Dit zou sowieso al een ongezonde relatie zijn want het is strafbaar om iets te doen met een minderjarige.

en daar zit een groot verschil tussen, maar toch passen we zo goed bij elkaar! het is echt een wonder. maarja, natuurlijk mag niemand het weten, dus moeten we het geheim houden, terwijl ik het eigenlijk iedereen wil vertellen! 

Het zegt al genoeg dat jullie het geheim ‘moeten’ houden, want dan zou je idd allebei al weten dat het niet in de haak is? En van wie mag jij het niet vertellen, of zeg je niks omdat jezelf ook wel weet dat het niet kan.

ook doen we leuke dingetjes samen, in bed enzo.

maar wat zijn jullie meningen over het leeftijdsverschil? wat zijn jullie meningen in algemeen? en zouden jullie het raar vinden als we sex zouden hebben? 

Heel raar en ook strafbaar! Ik zou stoppen met deze ‘relatie’, want uiteindelijk krijg je er beide alleen maar problemen van en mee.

Ik denk dat jezelf al heel goed weet dat waar je mee bezig bent niet okee is, anders zou je deze topic waarschijnlijk niet hebben gemaakt? En jouw vriendin ook… Dus zet het uit je hoofd en ga op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.

 

Hey,

Ik zal het effe netjes verwoorden. Als jullie seks zouden hebben vind ik het gestoord. De leeftijdsverschil is alles behalve normaal. 9 jaar leeftijdsverschil kan als jullie allebei volwassen zijn en nogal iets ouder. Dan is het nog steeds een groot verschil b.t.w. Als jullie verder gaan is ze een pedo. Dit spoort echt niet.

Vat mijn reactie niet verkeerd op. 

 

Adios!

 

Badge

jesus, gelijk er mee kappen. ziek, ongezond en strafbaar

Reputatie 7
Badge +15

Kap zo snel mogelijk met deze ‘relatie’

ga ook geen seks hebben ofzo, het klinkt niet netjes, maar vlgm is die vrouw behoorlijk ziek. 
Het feit dat jullie het geheim houden betekent ook al dat er iets niet helemaal klopt, toch?

 

mij_niet_gezien

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Pluk , 

We lezen dat je misschien seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, Meike / De Kindertelefoon

Reageer