hallo hallooootjes,
er is dus een dingetje, aan de titel gezien heb je het wrs al kunnen raden.
ik heb dus een vriendin, zelf ben ik ook een meisje, en ze is 23, en ik 14.
Ik vind het leeftijdsverschil te groot en niet okee! Dit zou sowieso al een ongezonde relatie zijn want het is strafbaar om iets te doen met een minderjarige.
en daar zit een groot verschil tussen, maar toch passen we zo goed bij elkaar! het is echt een wonder. maarja, natuurlijk mag niemand het weten, dus moeten we het geheim houden, terwijl ik het eigenlijk iedereen wil vertellen!
Het zegt al genoeg dat jullie het geheim ‘moeten’ houden, want dan zou je idd allebei al weten dat het niet in de haak is? En van wie mag jij het niet vertellen, of zeg je niks omdat jezelf ook wel weet dat het niet kan.
ook doen we leuke dingetjes samen, in bed enzo.
maar wat zijn jullie meningen over het leeftijdsverschil? wat zijn jullie meningen in algemeen? en zouden jullie het raar vinden als we sex zouden hebben?
Heel raar en ook strafbaar! Ik zou stoppen met deze ‘relatie’, want uiteindelijk krijg je er beide alleen maar problemen van en mee.
Ik denk dat jezelf al heel goed weet dat waar je mee bezig bent niet okee is, anders zou je deze topic waarschijnlijk niet hebben gemaakt? En jouw vriendin ook… Dus zet het uit je hoofd en ga op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.