Vraag

jullie ervaringen met crushes

  • 7 May 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hii iedereen. Ik ben een meisje van vijftien en tot nu toe heb ik nog nooit een crush op iemand gehad. Ik weet niet waarom, niemand op mijn school of mijn omgeving vind ik aantrekkelijk, denk ik. Verder denk ik ook doordat ik mezelf misschien niet toelaat om een crush te krijgen? Ik vind het zo raar idee, iemand leuk vinden terwijl die ander waarschijnlijk niks bijzonders van jou denkt… Ik zie het nut niet en leidt het niet alleen maar af? EN wanneer weet je of je een crush hebt? Weet je het gewoon, of kies je er meer voor? Overkomt het je? Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren en ermee omgaan. Misschien kan ik er wat nuttigs uithalen:)  Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe dat is, vlinders in je buik ofzo, hahahaha. Dus als je je comfortabel voelt hoor ik graag je ervaring! 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Shizuku 

Oh mijn God, liefde is zowel een van de beste maar ook een van de slechtste gevoelens die je kan krijgen..

Als je context wilt weten mag je als je wilt mijn laatste topic bekijken.  Je kunt er wat van leren.

Hoe voelt het om verliefd te zijn? Kijk je wilt gewoon bij iemand zijn en tijd met diegene doorbrengen, je voelt je verbonden met iemand. Je merkt zelf echt wel als je een crush hebt. Het is niet per se erg dat je op nog iemand een crush hebt. Dat komt later wel.

Het is gewoon een kwestie van tijd.. en geluk🥲

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Een crush is wel leuk ! Maar soms is het ook wel moeilijk omdat je verlangt naar meer zeg maar. Je hebt dan heel veel gevoelens voor iemand en je droomt er over en niemand is zo geweldig als je crush! 😉  En ik heb ook een crush en zij eig ook op mij en we weten dat allebei. Maar we weten nog niet zo goed hoe en wat we eig willen en of we 100 % verliefd zijn en dat soort vragen. Dus we draaien er nog een beetje om heen. Ik weet diep in mezelf wel dat het vast ooit gebeurt dat we echt ⚡ in love raken haha 😍😊. Maar sorry, je vragen: 

leidt het niet alleen maar af? ja soms wel, maar wel op een leuke manier want je droomt over haar en fantaseert hoe het zou zijn enzo. En soms niet als het niet verder komt dan dromen zeg maar.  Of als je er over zit te dromen op momenten dat het even niet handig is, op school bv haha.

En wanneer weet je of je een crush hebt? Weet je het gewoon, of kies je er meer voor?  

Oh dat voel je vanzelf! Zelfs ik als joch van 12 had dat meteen door hihi ;) dat is een gevoel in je buik, je hoofd, je knieën, je merkt het gewoon.  Het is niet altijd een keus. Ikzelf bv vond haar meteen leuk, interessant, krachtig, ik vond haar heel wijs en aardig  en keek ook tegen haar op. En ik vond haar ook meteen super knap.

Overkomt het je?  ja mij wel. Ik denk iedereen wel. Het komt gewoon bij je binnen zeg maar. En als het wederzijds zou zijn is dat helemaal geweldig natuurlijk.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@ItzJustin en @Tover01 hebben zo’n beetje alles al gezegd wat ik had willen zeggen😅

Dat liefde het beste en het slechtste kan zijn klopt wel. Ik heb dat zelf gehad met m’n (nu ex) vriendin. Zij was wel de eerste op wie ik echt serieus verliefd was (meer dan een crush zeg maar).Dat werd ook een relatie maar helaas was het niet helemaal wederzijds want zij is vreemd gegaan. Dat is voor mij een dealbreaker dus ik heb het toen ook meteen uitgemaakt maar de verliefdheid is niet zomaar weg. Op dat moment is dat beetje verliefdheid wat er nog is gewoon heel erg kut.

Reageer