Skip to main content

Hee, ik heb nu een jongen die ik leuk vind en hij mij ook. En we willen misschien een relatie. Maar hij is 1 jaar en 3 maanden jonger, is dit raar? Hij is wel heel volwassen voor zijn leeftijd,  en zo ziet hij er ook uit. Ook woont hij best ver, twee uur rijden. Wat vinden jullie hiervan? Ik vind hem wel echt leuk.

Hoihoi,

Als je hem echt heel leuk vind, zou ik het gewoon doen, 1 jaar is niet heel veel. Ik zou me eerder zorgen maken over de afstand tussen jullie. Hoe wil je dat gaan doen? 

groetjes


Hey Ayla

 

Als deze jongen zoals je vertelt volwassen is voor zijn leeftijd, kan dit het leeftijdsverschil ophalen. Als het leeftijdsverschil jullie niet stoort, hoeft het in mijn ogen dan ook geen probleem te zijn. Laagvliegster05 heeft echter een punt: vinden jullie de afstand ok? Geef het gerust een kans hoor, daarna zien jullie wel. Een lange-afstandsrelatie kost vaak wat meer moeite, maar kan ook zeker het proberen waard zijn. 

 

Gr. Kenshin


Hey @Ayla  , als jullie echt van elkaar houden maakt leeftijd niet echt uit, en 1 jaar is niet zo heel erg. En vriend van mij (hij is 20 ) heeft een relatie met een meid die 5 jaar ouder is, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden en houden ook van elkaar.

Dus ja zolang je weet dat het echt is maakt het niet uit.

En de afstand. Ja dat kan je misschien beter met het ov doen of misschien fietsen als je tijd hebt.

Hopelijk heb je er wat aan. 

Groetjes gebruiker c 


Hoihoi,

Als je hem echt heel leuk vind, zou ik het gewoon doen, 1 jaar is niet heel veel. Ik zou me eerder zorgen maken over de afstand tussen jullie. Hoe wil je dat gaan doen? 

groetjes

We willen kijken of we om de week kunnen afspreken en dan blijven slapen. Lieve reactie!! Ik ga er proberen niet zo veel zorgen om te maken.

 


Hey Ayla

 

Als deze jongen zoals je vertelt volwassen is voor zijn leeftijd, kan dit het leeftijdsverschil ophalen. Als het leeftijdsverschil jullie niet stoort, hoeft het in mijn ogen dan ook geen probleem te zijn. Laagvliegster05 heeft echter een punt: vinden jullie de afstand ok? Geef het gerust een kans hoor, daarna zien jullie wel. Een lange-afstandsrelatie kost vaak wat meer moeite, maar kan ook zeker het proberen waard zijn. 

 

Gr. Kenshin

Ja hij is inderdaad heel volwassen. De afstand is wel lastig, maar denk dat ik het inderdaad ga proberen! Bedankt voor je reactie!


Hey @Ayla  , als jullie echt van elkaar houden maakt leeftijd niet echt uit, en 1 jaar is niet zo heel erg. En vriend van mij (hij is 20 ) heeft een relatie met een meid die 5 jaar ouder is, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden en houden ook van elkaar.

Dus ja zolang je weet dat het echt is maakt het niet uit.

En de afstand. Ja dat kan je misschien beter met het ov doen of misschien fietsen als je tijd hebt.

Hopelijk heb je er wat aan. 

Groetjes gebruiker c 

Fijn om te horen dat die relatie werkt! Geeft mij een beter gevoel hierover. Waarschijnlijk willen we indd met het ov. Dankjewel!!


Hi Ayla,

 

een leeftijdsverschil van een jaartje kan best wel. Mijn papa is ook een jaartje jonger dan mama en die leerden elkaar kennen toen papa, denk 16 was en mama 17 of miss was papa nog 15 en mama 16 idk. Ze zijn nu 42 en 43 en nog steeds bij elkaar, dus ja. Kan wel.

 

Lange afstandsrelatie is niet altijd even gemakkelijk, maar als jullie allebei graag willen is er een heleboel mogelijk. Ik heb een vriendje die ook ver weg woont en we hebben al bijna 3 jaar. Nu met corona is het wel lastig, omdat we elkaar al een hele tijd niet irl gezien hebben, want hij woont in België en de grenzen zijn nog steeds niet (helemaal) open. Er is zelfs vandaag nog onduidelijkheid wie wel en niet de grens over mag. Maar ja, dat probleem heb jij vast niet of woont jouw vriendje ook in een ander land?

 

Groetjes,

M&M's


 Ik heb een vriendje die ook ver weg woont en we hebben al bijna 3 jaar. Nu met corona is het wel lastig, omdat we elkaar al een hele tijd niet irl gezien hebben, want hij woont in België en de grenzen zijn nog steeds niet (helemaal) open. Er is zelfs vandaag nog onduidelijkheid wie wel en niet de grens over mag.  @M en Ms  Dat is shit voor je!

ik hoop voor je dat jullie elkaar snel irl weer kunnen zien.

zelf kan ik wel (door werk) in bepaalde plekken komen in België,  ik woon ook in het zuiden en kan als ik echt in België moet zijn er wel in. (Mijn werkgever van soort van vakantie baantje regelt dan wel dat ik naar binnen kan maar er is wel veel moeite voor nodig. (Ik doe in bepaalde plekken in Nederland en soms in België en Duitsland , voorraad tellingen met mensen die 2x zo oud zijn als ik haha😅. Maar ja , het werkt dus wrm niet. En met 5 personen doe je meer dan 2 dus ja. )

hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

❤️ groetjes gebruiker c 


@Gebruiker c,

Er is zelfs vandaag nog onduidelijkheid wie wel en niet de grens over mag.  @M en Ms  Dat is shit voor je!

ik hoop voor je dat jullie elkaar snel irl weer kunnen zien.

hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

❤️ groetjes gebruiker c 

dankjewel, ja, duidelijkheid zou wel fijn, ook van Luca

 

@Ayla ,

hopelijk gaat jouw  lange afstandsrelatie wat soepeler

 

Groetjes,

M&M's


Reageer