Vraag

Jongens zeg eerlijk

  • 7 February 2022
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een vragenlijst voor jongens om eerlijk te beantwoorden 

  1. Hoe oud ben je 
  2. als je een meisje op een feestje ziet hoe zorg je voor aandacht
  3. Waar let je het eerst op bij een meisje
  4. is een grote neus een afknapper
  5. zijn kleine borsten afknappers 
  6. wat vind jij de grootste afknapper
  7. Wat vind jij de grootste turn on
  8. is de groote van schaamlippen belangrijk
  9. Is veel lichaamshaar erg bijv bij de buik bij meiden 
  10. wat vind je van onzekere meiden
  11. Waarmee heb je echt een jongen zijn aandacht 
  12. Wanneer word je echt verliefd op een meisje 
  13. Waar wil je dat meiden hun handen houden tijdens zoenen

heel erg bedankt voor invullennnn

groetjess


4 reacties

Badge

hallo anna 

 

om eerlijk te zijn maakt het niet veel uit  hoe je er uit ziet als je maar aardig als persoon bent. het is ook fijn als je goed voor je zelf zorgt 

 

groetjes sweder

Reputatie 2
Badge +4

Hey @Anna_x ik ga mijn eerlijke mening geven, dit is mijn mening en bij iedere jongen is dit anders:)

  1. Hoe oud ben je: 14
  2. als je een meisje op een feestje ziet hoe zorg je voor aandacht: Ik zal eerst een paar keer gwn oogcontact proberen te maken en daarna erop afstappen en social media ofz vragen.
  3. Waar let je het eerst op bij een meisje: Ik denk dat ik t eerste kijk naar haar gezicht/ogen.
  4. is een grote neus een afknapper: Niet echt 
  5. zijn kleine borsten afknappers: nee echt niet, mij boeit het echt niet of een meisje een kleine/grote kont/borsten hebt 
  6. wat vind jij de grootste afknapper: Als  een meisje niet knap is in t gezicht (nogmaals is mijn mening:)
  7. Wat vind jij de grootste turn on: ik weet niet prc wat dit betekent😂, maar ik denk mooie ogen
  8. is de groote van schaamlippen belangrijk: Dit zou mij echt niet uit maken.
  9. Is veel lichaamshaar erg bijv bij de buik bij meiden: Een beetje haar is gwn oke (t liefst weinig) maar gwn echt van die bosjes haar, nee sorry.
  10. wat vind je van onzekere meiden: kijk ik weet zelf dat ik dit zelf wat minder vind, maar als ik helemaal weg van haar ben en ze is heel aardig np.
  11. Waarmee heb je echt een jongen zijn aandacht: Aankijken in zijn ogen tijdens t praten, en geef hem aandacht ik weet dat ik dat heel fijn vind.
  12. Wanneer word je echt verliefd op een meisje: dit gaat vanzelf.
  13. Waar wil je dat meiden hun handen houden tijdens zoenen: Maakt me niet zoveel uit, ik denk gwn in mijn nek.
Reputatie 7
Badge +18
  1. Hoe oud ben je .  12
  2. als je een meisje op een feestje ziet hoe zorg je voor aandacht. Haar aankijken, naar haar lachen. Aardig zijn
  3. Waar let je het eerst op bij een meisje. Ogen, lach. Is ze vriendelijk
  4. is een grote neus een afknapper. Nee hoor
  5. zijn kleine borsten afknappers . Nee
  6. wat vind jij de grootste afknapper. Onverzorgde gebitten bij j of m maakt niet uit is ugly
  7. Wat vind jij de grootste turn on. Lieve lach en oog opslag en karakter
  8. is de groote van schaamlippen belangrijk. Nee totaal niet
  9. Is veel lichaamshaar erg bijv bij de buik bij meiden . Nee, zelf haal ik mn haar wel weg behalve op mijn hoofd
  10. wat vind je van onzekere meiden. Lief, schattig, ben het zelf ook vaak genoeg
  11. Waarmee heb je echt een jongen zijn aandacht . Aandacht geven en aardig zijn. Iets te vertellen hebben, interesses
  12. Wanneer word je echt verliefd op een meisje . Als ze alles heeft wat ik noemde en mij ook leuk en interessant vind
  13. Waar wil je dat meiden hun handen houden tijdens zoenen. Mag zij beslissen . Hals of lijf. Bepaalt zij 
Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een vragenlijst voor jongens om eerlijk te beantwoorden nou ik ben eerlijk hoor😂

  1. Hoe oud ben je  12
  2. als je een meisje op een feestje ziet hoe zorg je voor aandacht miss gw dr snap vragen
  3. Waar let je het eerst op bij een meisje uiterlijk
  4. is een grote neus een afknapper nehhh
  5. zijn kleine borsten afknappers maakt mij ni uitt
  6. wat vind jij de grootste afknapper als ze niet eerlijk zijn
  7. Wat vind jij de grootste turn on als ze gw aardig en eerlijk zijn
  8. is de groote van schaamlippen belangrijk neh
  9. Is veel lichaamshaar erg bijv bij de buik bij meiden  een beetje s ni erg mr ni teveel
  10. wat vind je van onzekere meiden eg hou ik daar juist van
  11. Waarmee heb je echt een jongen zijn aandacht  als ze interesse tonen in je
  12. Wanneer word je echt verliefd op een meisje  als je de punten 3,6 heeft en aardig is
  13. Waar wil je dat meiden hun handen houden tijdens zoenen maakt mij niks uitt

heel erg bedankt voor invullennnn

groetjess

 

Reageer