Vraag

Jongens: wat was je fijnste love story met een meisje?

  • 12 September 2020
  • 10 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hoihoi boys, ik heb een vraagje. aangezien de halve wereldbol overgenomen is door jongens met de debielste gedachtes wil ik even weten, wat was je fijnste moment met een meisje waarop je echt dacht dat ze de ware was? (i need good love stories lol) oja geen seksuele dingen wantja dat bedoel k niet doei


10 reacties

Helemaal mee eens, wat een debielem op deze aarde zeg! Maarja sad love story. Ik heb een half jaar lange relatie gehad met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Dingen gingen minder goed en ze maakte het uit. Het doet nog steeds pijn, ik denkt niet dat het ooit helemaal weg gaat. Ik had beter moeten zijn maar hoe kil en harteloos zij uiteindelijk reageerde is gewoon zo pijnlijk. Ik dacht echt dat zij degene was waarmee ik mijn leven zou spenderen. Ik wilde dat ook zo graag en in een klap, was me hele toekomst weg.

Reputatie 3
Badge +3

Awh, sterkte! Hoop voor je dat je ooit nog iemand vindt!🥺

klinkt zo cute oml

Dankje❤

Ik weet niet of ik je vraag goed interpreteer maar ik zal hem proberen te beantwoorden. Alvast een waarschuwing: het is heel cliché maar dat zijn gedachtes over liefde redelijk vaak.

Droom van vannacht:

Ik was klaar met school en onderweg om m’n jas te pakken. Ik kom langs de computergang. Mijn crush zit daar, maar de computer werkt niet helemaal. Ik fix het probleem. Vervolgens staat ze op om me te bedanken en geeft ze me een lange warme knuffel (wederzijds). Daarna duwt ze me zacht achterover tegen de tafel en zoenen we ook nog 2 á 3 minuten. Tenslotte ga ik gewoon naar huis.


is dit wat je bedoeld? Vergeet dit anders maar zo snel mogelijk hahaha, succes!

Reputatie 3
Badge +3

HAHAHA wat mooi dit. het was mn bedoeling om gewoon van die cute verhaaltjes te horen want  wij meisjes viben daarop HAHA doeii

Is dat dan een “ja ik bedoelde dit” of een “nee creep ga weg met je gare verhalen”? 

Reputatie 3
Badge +3

dat is een “nee ik bedoelde dit niet maar ik vind het wel leuk om te lezen” HHAA

Ai, nou dan heb ik mezelf goed voor schut gezet, maarja alles is hier anoniem dus dat is wel chill. Hahaha

Ik had gister nog een droom over een jongen. Het verhaal tussen ons: ik ken hem al sinds de peuterspeelzaal en nu zitten we op dezelfde school maar niet dezelfde klas. We zijn altijd al goed met elkaar geweest en worden steeds closer. Een paar weken voor de zomervakantie zag ik hem en knuffelde we gewoon, maar toen kreeg ik gevoelens voor hem en dat wist hij niet. bla bla bla… ik kwam tijdens corona school met die halve klassen erachter dat hij 2 zuigzoenen had 1 op zn heup en 1 in zn nek. Dus daarna vroeg ik op snapchat, van wie et was. Hij zegt het stelde niets voor. 
 

nu komt mn droom:

dus ik liep naar huis samen met hem en opeens heel random lopen we een stukje terug daar zaten zijn vrienden inclusief mijn ex. Dus precies een stukje voor het stukje waar die vrienden zaten knuffelde hij me en echt lang maar ik deed het met 1 hand maar ik wou mn andere hand om hem heen doen maar idk het lukte niet ofzo. Daarna zoende we opeens maar ik stak mn tong in zn mond en idk het was echt apart.  Toen ik wakker werd was ik ook een beetje in shock ofzo

 

ik had er nog 1 dus hier komt eerste de info over hem:

Ik ken hem sinds groep 1, ik heb een paar keer een relatie met hem gehad en ja. Ik heb nog steeds contact met hem omdat ik goed bevriend ben met zijn beste vriend. Ik vind hem al heel lang weer leuk en hij weet het niet en hij had een soort relatie met een meisje, toen was het uit en ja. 
 

droom: 

ik noem hem ff jayden. Ik had blijkbaar met hem gezoend en ging ervan uit dat ik een relatie had met hem dus, we waren op een soortig festival met mensen die ik allemaal ken en hij ook maar na een tijdje zag ik een spel en ik was toen met mn beste vriendin. In de spelregels stond dat je het als een koppel moest doen. Dus ik ren natuurlijk naar jayden toe want dan konden we mee doen, hij was in gesprek en ik zei “bae er is een spel voor koppels” en ik pakte zn hand en trok hem mee naar daar. 
de rest kan ik me niet meer herrineren sorry

Helemaal mee eens, wat een debielem op deze aarde zeg! Maarja sad love story. Ik heb een half jaar lange relatie gehad met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Dingen gingen minder goed en ze maakte het uit. Het doet nog steeds pijn, ik denkt niet dat het ooit helemaal weg gaat. Ik had beter moeten zijn maar hoe kil en harteloos zij uiteindelijk reageerde is gewoon zo pijnlijk. Ik dacht echt dat zij degene was waarmee ik mijn leven zou spenderen. Ik wilde dat ook zo graag en in een klap, was me hele toekomst weg.

Sooww woow ik voel me aangesproken opeens, want precies zo is mijn relatie gegaan maar ik heb nooit meer met hem gesproken want ik vind het niet nodig.
Het komt goed!! Je vind echt wel een nieuw meisje die beter is en je een nieuwe start mee kan maken!! 

Reageer