Vraag

jongens vriend

  • 1 January 2024
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 3
Badge

ik ben dus al best lang vrienden met een jongen en we appen altijd in de avond tot middernacht en dan gaan we meestal random vragen aan elkaar stellen en ik weet niet of het hints zijn maar een keer had ik bijv van t ‘waar denk je aan voordat je gaat slapen’ en hij zei toen ‘aan jou want ik hou van onze gesprekken’ en we bellen trouwens ook wel vaak maar ik weet nu niet of hij me leuk vind ofz hij doet dit best wel vaak en idk maar de laatste maar dagen hebben we niet meer geappt. we hadden trouwens echt 1,5 jaar geleden fix maar ja. en hij vroeg mij ook een keertje mee om naar de stad te gaan en dat was best gezellig alleen bij hem thuis was het wel awkward. maar wacht hij nu tot ik hem app of is hij gwn met andere dingen bezig? want ik wacht meestal wel tot hij appt.  weet iemand of dit iets betekend ofz want ik snap er niks van.


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoiii,

Ik denk aan de hints dat hij jou leuk vind en ik denk dat hij nu of gewoon druk is of zit te wachten tot jij hem appt omdat hij misschien denkt dat hij irritant is als hij de hele tijd appt dus ik zal m gewoon appen als ik jou was :). Ik zou als ik jou was ook gewoon vragen wat de situatie tussen jullie is of de eerste move maken want yolo :).

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, ik ben het eens met @stargirl . Grote kans dat hij nu precies hetzelfde denkt en voelt als jij! Je kunt denk ik gerust vragen hoe jullie zitten zeg maar. App ook ♥️ enzo😉. Yolo inderdaad! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 3
Badge

tnxxxx @Tartan14 @stargirl  xxx

Reageer