Vraag

Jongens uitvragen

  • 18 April 2018
  • 8 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind een jongen bestwel leuk en hij mij. Volgens mij okk ik had hem al een keer gevraagd om een xtje te gaan chillen maar dan zegt die idk en ik weet eigelijk ni zo goed of die wel of niet me wil afsprken of dat hij het lastig vind omdat hij niet weet of zen ouders hem wel willen brengen of dat hij het niet durft (en ik wil okk weten hoe kan ne een jongen uitvragen)??

8 reacties

Hoi!

Je zou hem eens kunnen vragen of hij plannen heeft in het weekend. Als hij antwoordt dat hij niets te doen heeft, kan jij voorstellen iets samen te doen. Is er iets dat jullie beiden leuk vinden, dat jullie samen zouden kunnen doen?

Het hoeft niet meteen iets ingewikkeld of ver te zijn. Jullie kunnen samen naar het park gaan, of samen gaan sporten.

Je weet alleen of hij wil afspreken als je het hem gevraagd hebt. Hij is misschien verlegen.

Groetjes
x
Ik had hem net gevraagd ‘’ wil je iets gaan doen met mij in de meivakantie ff zonder idk’’ en hij zei waarscheinlijk kan ik niet dus ik zei Hoezo niet en je wilt gw niet met me afsprken
Volgens mij liep je daar iets te hard van stapel.

Het is natuurlijk niet echt leuk dat hij geen direct antwoord geeft , noch is het leuk dat hij niet kan.
Echter lijkt het mij niet verstandig om zomaar een conclusie te trekken.

Wacht eerst zijn uitleg af.
Reputatie 3
Badge +8
Het had inderdaad handiger geweest als je enkel had gevraagd of hij niet wilde. Misschien kon hij wel echt niet, om welke reden dan ook, en heb je hem nu afgeschrikt.
Maar als in 2 weken vakantie heb je echt wel tijd
Gaat hij niet ergens naar toe?
Waarschijnlijk heeft hij ook andere plannen.
Heyo Iemand,

Ik had precies hetzelfde met Roos. Ik vroeg om met haar naar de bios te gaan (Wat echt de domste keuze ter wereld was). En ze nee zei omdat ze me beter wou leren kennen. Ik ging té hard van stapel en vroeg om samen naar de stad te gaan. Uiteindelijk zei ze nee. En toen vroeg ik het nóg een keer om naar de stad te gaan als vrienden. Waardoor ik haar afschrikte. Als dit hetzelfde is gebeurd bij jou, geef je het gewoon tijd. Ik zou met hem praten als je de kans hebt. Leer hem beter kennen en misschien heb je de kans om samen met hem iets te kunnen doen. Succes met hem!
je stuurt hem een bericht met :
'wil je chillen ?'
en dan ga je chillen

Reageer