Vraag

jongens problemen

  • 23 May 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy

ik had dus maandje geleden een vriend maar had echt totaal geen gevoelens voor hem dus dat was uitgegaan, waar ik uiteraard ook wel blij mee ben als ik eerlijk ben. Tijdens toen ik met hem had ging ik met een groepje zitten met paar meiden en paar jongens en een van die jongens (noemen hem wel even Tim) daar lag ik aan het eind van de avond naast met zijn schouder om me heen en het voelde goed, naja toen heb ik die groep al tijd niet gesproken dus had ik samen met een vriendin van mij op een avond hun gebeld om te komen zitten met vrienden enzo dus dat was geregeld en het was super gezellig maar Tim zat de heletijd Met een jaloerse vriendin van mij en ze hadden elkaar een kusje gegeven maar ik weet niet of dat was om mij “jaloers” te maken of niet want ik heb later die avond met hem gezoend ook echt wel vaak paar keer met spin the bottle en voordat ik weg ging. 
maar ik weet niet zeker of hij dit doet omdat hij me leuk vind en ben beetje bang dat hij me maar opeens laat vallen en met andere meiden gaat 


3 reacties

Reputatie 2
Badge

En vergeten te typen en of hij dat andere meisje die jaloerse vriendin van mij leuker vind ofzo 

Reputatie 3
Badge

Heyy!

 

Ik denk dat je hem maar is moet vragen hierover. En die vriendin is wel een raar type... Je kan misschien proberen om met Tim wat vaker met z'n tweeën te afspreken. Dit is alles wat ik kan adviseren!

 

Heel veel lucht knuffels van Schaapjesss♡

 

 

Badge +2

Ik ben het eens met @Schaapjesss , het is inderdaad onhandig om telkens die andere vriendin er bij te hebben, dit zorgt alleen maar voor onduidelijkheid 

Reageer