Skip to main content
Vraag

Jongens help mij ik heb hulp nodig, moet ik een move maken?

• October 3, 2025
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1

Oke ik heb dus iemand op school waarmee ik BIJNA ELKE dag oogcontact mee heb en dit is al voor 1 jaar aan t doorgaan. Ik ben dus 15 en hij is 17 of 18 maar hij is dus volgensmij heel verlegen en eergisteren zat ik zo in de gang alleen en ik zat tegenover zijn klaslokaal en toen ging hij zo zn waterfullen ofz en toen hij langs mij liep stope hij zo bijna dus ik draaide me om en toen werd hij nerveus en liep hij door. Ik wil dus gwn iets met hem maar moet ik miss een move maken ofz en dan nu niet gaan zeggen van zeg gwn hoi want dat is heel akward we kijken alkaar lett alleen aan we hebben elkaar nog nooit gesproken.

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Als je iemand leuk vindt en jullie kijken al super vaak naar elkaar, dan kan je misschien gewoon een beetje lachen als je hem ziet. Dan weet hij dat je aardig doet. En als hij water gaat pakken kan jij ook water pakken en dan iets grappigs zeggen zoals “haha jij hebt ook altijd dorst hè?” 😅. Dan praat je zonder dat het super spannend is. Je hoeft niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt, gewoon klein beginnen met praten. Dat is al een goede move!

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 4, 2025

Als hij 18 is en jij 15, lijkt t mij geen verstandig idee, ook al is hij verlegen.

En anders de tips van ​@Wolf , die zijn ook mooi!

XXX Yusa 

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

@Yusa  Waarom denk je dat het op basis van leeftijd geen verstandig idee is?