Vraag

jongens fixen

  • 27 February 2023
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Yooooo voor de jongens hoe kan ik een jongen fixen waar houden jongens van ….

wat vinden ze leuk……… wat vinden ze aantrekkelijk aan meiden ??      ps ik ben een meisje van 13 uit de brugklas van vmbo tl havo


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Pss dr zit een vet knappe jongen bij in mn klas.. 

En ik zit zo'n beetje bijna naast hem.. Kunnen jullie tips geven wat ik kan doen?  Want ik vindt hem echt heel leuk.   MEID VAN 13 IN DE BRUGKLAS! 

Badge

Het beste is om hem te vragen om te chillen bij jou of bij hem en daarna kan vragen of hij verkering wil 

Ben een jongen van 14 uit het 2e leerjaar kgt

Reputatie 2
Badge +1

Het beste is om hem te vragen om te chillen bij jou of bij hem en daarna kan vragen of hij verkering wil 

Ben een jongen van 14 uit het 2e leerjaar kgt

Okeee bedanktt 

MEID VAN 13 IN DE BRUGKLAS VMBO/TL/HAVO

Badge

Geen probleem

 

Yooooo voor de jongens hoe kan ik een jongen fixen waar houden jongens van ….

wat vinden ze leuk……… wat vinden ze aantrekkelijk aan meiden ??      ps ik ben een meisje van 13 uit de brugklas van vmbo tl havo

Mannelijke penguins zijn gecompliceerd. ik hoop het wat voor je te versoepelen.

Op de noordpool konden wij vroeger enorm goed tegen de kou. nadat we meer naar warmte zijn gaan adapteren op het vaste land is dat weggezakt. Penguins hebben elkaar nodig om het warm te houden, zoals in de vroege dagen. Geef een knuffel, dat kan nooit kwaard bij een goedaardige penguin.

Daarnaast vallen penguins niet op uiterlijk. Laat jezelf zien, en een echte classy penguin zal zichzelf ook naar jou openstellen. 

onthoud, ware liefde zit in de kleine dingetjes. ook voor penguins.

 

Groet Penguin

Reputatie 2
Badge +1

Yooooo voor de jongens hoe kan ik een jongen fixen waar houden jongens van ….

wat vinden ze leuk……… wat vinden ze aantrekkelijk aan meiden ??      ps ik ben een meisje van 13 uit de brugklas van vmbo tl havo

Mannelijke penguins zijn gecompliceerd. ik hoop het wat voor je te versoepelen.

Op de noordpool konden wij vroeger enorm goed tegen de kou. nadat we meer naar warmte zijn gaan adapteren op het vaste land is dat weggezakt. Penguins hebben elkaar nodig om het warm te houden, zoals in de vroege dagen. Geef een knuffel, dat kan nooit kwaard bij een goedaardige penguin.

Daarnaast vallen penguins niet op uiterlijk. Laat jezelf zien, en een echte classy penguin zal zichzelf ook naar jou openstellen. 

onthoud, ware liefde zit in de kleine dingetjes. ook voor penguins.

 

Groet Penguin

Thx

Reputatie 7
Badge +9

Tja dat is bij iedere jongen anders, ik vind bijvoorbeeld dingen aantrekkelijk die andere jongens niks vinden. Maar je kan hem gewoon versieren

Reageer