Skip to main content

Dit word denkt ik heel erg lang :(

Oke, ik val dus gwn heel snel op jongens die mij niet willen, en met heel snel bdl ik echt snel-snel. Maar het is niet dat is ze dan 3 dagen later niet meer leuk vind. 

Ik heb dus 3 jongens, we noemen hun Z, D en B. 

Ik was dus echt ernorm verliefd op D, voor een hele lange tijd. Ik vertelde dit tegen 2 vriendinnen, Koko en Kim (niet echte namen), Kim is 1 van mn beste vriendinnen dus ja, logisch dat ik dit haar vertel. Koko is een wat mindere vriendin maar ik vertrouw(de) haar, Tot Koko het maandag tegen 1 van haar vrienden vertelde over D.  Ik weet niet eens of ik D nog steeds leuk-leuk vind, ik voel geen aantrekkingskracht tussen ons. Like we hebben wel dezelfde energie enz, maar we hebben niet de aantrekkingsvibe..

Tijdens al dit gezeik, kreeg ik ook (gevoelens?) voor Z. Ik vind Z gwn heel erg aantrekkelijk in alles wat hij doet, dit weet bijna iedereen. Ik heb wel veel oogcontact, maar praat eigenlijk nooit met hem.  En heb ook nooit tegen hem gepraat, ook omdat hij in een andere klas zit..

Dan hebben we B, IK WEET HET GWN NIET MET B! B en ik hebben obv een goede vibe, zonder dat we praten. Met gym zitten we altijd samen in het winnende team en klikken we goed. Ik voel het een vibe met hem, maar ik denk dat hij diezelfde vibe niet heeft. Niemand weet nog over B, omdat ik het zelf ook niet weet:(

DIT WAS MIJN JONGENS GEZEIK XXX

Pls help, IK KRIJG ECHT ERROR DOOR DEZE MENSEN

Ps: BEN GEEN PICK ME

~XXX~ Sanna

Lastig, wanneer anderen je niet ‘willen’. Het word namelijk dan vrij moeilijk om dan een relatie met ze aan te gaan. Wil jij hem wilt hij jou niet, en wanneer hij jou wilt wil jij hem niet snap je? 

Dat is gwn wat ik erover denk, maar doe wat je zelf wil en wat goed bij jou voelt zolang je geen andere mensen daar mee verdriet doet zeg maar.

Lastig… hoe wil je dat iemand je helpt? Het is echt een gevoels ding denk ik

@benebird het is niet dat ze me niet willen, maar ik ben gwn niet zo heel mooi, snapje

Reageer