Vraag

jongens

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Heyy, ben ik weer 

Ik heb dus een crush op een jongen van bij mij uit de straat. Ik vind hem echt leuk!! Maar hoe kan ik een beetje zijn aandacht vragen? Ik snap niet of hij mij ziet zitten ik ben door de war omdat om laats op m’n insta story hot/not had geplaatst en hij stemde hot! Alleen liked hij geen van mijn foto’s maar wel bij andere meisjes hij plaats daar ook dan hartjes onder. Ook bij een jonger vriendinnetje van mij liked hij wel gewoon haar foto’s dus hahah I’m confused maar okee wat zouden jullie doen?,( ik heb z’n snap opgezocht alleen hij heeft die nog niet geaccepteerd) xx 💋 


2 reacties

Hey @Helloxgoodbye,

 

Hey, loop anders even naar hem toe.. vraag het hem? En als je dat niet durft, dan.. uh vraag het aan vriend(in). Wie weet, nou ja..

 

Groetjes L & S

Snappen is een goede manier van contact leggen, vooral lange avondgesprekken doen het - naar mijn weten, enigszins gegeneraliseerd 🤭 - goed onder de jongens. Verder kan ouderwets afspreken ook geen kwaad, ga iets leuks doen, kan van alles zijn! Denk aan bioscoop, lunchen, workshop in iets, suppen. Corona helpt alleen niet echt mee…

succes, laat maar weten hoe het gaat/gegaan is!

Reageer