Vraag

jongen zegt dat ik nooit relatie zal hebben HELP


Reputatie 2
Badge +1

helpp!!

ik heb best wel iets waar ik mee zit. help aub

het is niet zo dat ik iemand leuk vind op dit moment. alleen het is niet zo dat ik echt geen relatie wil. vriendinnen en vrienden zeggen vaak dat ik er echt mooi uit zie. mijn bouw is ook prima. maar nou is er iemand, die zelf in een relatie zit. die de hele tijd zegt dat ik nooit een vriendje ga hebben. ik ben niet onzeker en kom voor mezelf op. maar ik merkte dat ik zojuist me wel onzeker voelde. waarom zegt hij dit? ik snap er echt niks van. weten jullie wat hier aan de hand is??

helppp


13 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hij is wss jaloers op je

Reputatie 2
Badge +1

ja maar waarom zou hij jaloers zijn. hij heeft zelf. wel bedankt voor reaaa

Reputatie 6
Badge +12

ja maar waarom zou hij jaloers zijn. hij heeft zelf. wel bedankt voor reaaa

Je zegt zelf dat je er goed uitziet. Niks van hem aantrekken

Heey,

Zoals hierboven gezegd is de kans aanwezig dat hij jaloers is of hij wil even laten weten dat hij een vriendin heeft. Allebei natuurlijk heel vervelend.

Je hoeft je er niks van aantrekken. Zo iemand is het niet waard om naar te luisteren. Je hoeft er echt niet onzeker van te worden. Niemand hoeft voor jou te bepalen of je ooit een relatie krijgt of niet.

Groetjes,
Simply Me

Hoi,

Wat hij zei slaat natuurlijk nergens op. 
hij kan niet voorspellen of jij wel of geen vriend krijgt. 
En dat is ook niet aan hem. Het hangt absoluut niet van hem af of jij ooit een relatie zult krijgen. 

Wees hier absoluut niet bang voor! wees niet onzeker!
Want ook jouw tijd komt nog wel! Het is aan jou he! niet aan hem onthoudt dat!

 

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 

 

Groetjes, Jent

Hallo mer10 :)

Hij is niet diegene die het kan voorspellen. Je zult vast wel ooit een relatie krijgen met iemand. 

-TheMightySlayer <3

heeyy,

Vreemd dat hij dat zegt?, hij is waarschijnlijk zwaar jaloers op je wallah.

Skip hem gewoon, jij weet beter. Jij bent mooi, Jij bent jezelf. Laat hem.

waarom zegt hij dit? 

Ik denk vanwege het volgende:
 

maar ik merkte dat ik zojuist me wel onzeker voelde. 

Ik gok (en ik kan er naast zitten) dat hij ook merkte dat jij er mee zit.
Als je iets zegt of doet wil je meestal een reactie en zo te zien heeft hij iets gevonden waar jij op reageert.
Niet echt aardig. als dat klopt.

 

Zoals de anderen al schreven kun jij je beter daar niets van aantrekken.
En waarom zou je?
Jij weet dat het niet waar is en hij weet het ook, maar zegt het waarschijnlijk alleen om jou op te winden.
Hopelijk stopt hij er vanzelf mee.

-Onnodige quote verwijderd-

exactlyyy.

 

Reputatie 2
Badge +1

dankjewel allemaal. tis alweer effe terug. jullie tips hebben geholppeennnn. o en trouwens, ik ben 13 en heb deze zomer 3 relaties gehad en ben ontroend maar t was effe gewoon dat t me onzeker maakte. byeee

Hier doe je maar 1 ding aan: gewoon keihard negeren. Dat soort mensen die je zelfbeeld proberen te vergooien zijn de moeiten niet waard, en zeker niet de investering om vrienden mee te zijn.

Reputatie 2
Badge +4

Niet naar ze luisteren! natuurlijk kan jij een relatie krijgen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon jarloers.

Groetjes Anoniem.

Reputatie 6
Badge +7

Hij wil dat je bent zoals hij;  omdat jij aangeeft dat je geen relatie wilt heeft hij geen vat op je. Daarom gaat hij nare dingen zeggen in de hoop dat hij grip krijgt.

Reageer