Skip to main content

Hoi allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb al 3 maanden contact met een hele leuke jongen, we sturen ook hartjes, slaaplekker goeiemorgen ect. Naar heb hem nog nooit gezien, maar woon wel dicht bij me in de buurt en via via weet ik ook wie het is. Maar hij ging naar een feest en daar stond hij met een ander meisje samen op de bereal. Ik wist wie het was en ze reageerde ook onder zijn bereal. Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen, of ik hem moet dumpen of houden. Ik keek haar herplaatste tiktoks en zag dat haar type een kakker was. Hij is absoluut geen kakker maar een boer. Kan iemand me helpen?

Ik zou je zeker geen zorgen maken ik denk dat je tussen 14/15 bent en dan snap ik dat dit wel gek kan voelen maar er zijn genoeg mensen die niet alleen als meisje meisjes vrienden hebben en ook zo bij jongens als ze echt stonden te zoenen zou ik wel misschien minder contact hebben maar het klinkt dat je je geen zorgen hoeft te maken ik zou er juist iets van zeggen dan lijk je iniedergeval niet jaloers dat hij met andere meisjes omgaat en ik zou de sneltrein zetten om echt verkering te krijgen door bijvoorbeeld af te spreken of samen naar de stad te gaan en zeker blijven appen en hartjes sturen


Reageer