Vraag

jongen vragen?

  • 6 February 2021
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Badge

Hey,

ik heb al een tijdje contact met een jongen. Ik weet dat hij mij leuk vind want dat heeft ie gezegd ik vind hem ook leuk maar ik zou graag willen dat hij de 1ste stap zet enz hoe kan ik een beetje ervoor proberen te zorgen dat hij dat doet?

alv thxx 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vaak afspreken en zeggen dat je hem echt leuk vindt. En misschien gwn hints geven.

Badge

Ja dankje voor de tip. Alleen het probleem is met afspreken het weer is het probleem dat ik hem niet vaak zie en van mijn ouders mag ik niet thuis afspreken met jongens die zij niet kennen omdat ze hem niet super goed kennen.

Reputatie 7
Badge +19

Facetimen

Hee soofisdebijnaam,

Als je van je ouders niet mag afspreken als zij die jongen niet kennen. Is het dan niet een idee om hem een keer uit te nodigen, zodat jouw ouders hem ook een keer gezien hebben en een eerste indruk op kunnen doen?

Dan weten ze een beetje met wie je omgaat en krijg je misschien daarin meer de vrijheid om af te spreken. Dat je ouders willen weten met wie je omgaat, is waarschijnlijk uit bezorgdheid en om je te beschermen.

Je kunt bij die jongen misschien een beetje subtiel het onderwerp liefde of verkering onder de aandacht brengen. Als je in gesprek bent, dat je er dan eens naar vraagt of gooi tussendoor er een opmerking over in en kijk dan eens hoe hij reageert. 

En anders moet je toch echt wachten tot hij de eerste stap zet..🙂

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge

hii

dit is dus hoe ik mijn bf heb gevraagd:

we waren gewoon aan het snapen en toen kregen we het over wat elk hartje betekend. geel vriendschap rood liefde. ik vraag dus aan hem wat vidn jij van mij in hartjes hij zegt rood geel en ik ook. en toen hadden we. Idk of je hier iets aan hebt. maar probeer niet zo iets groots en ongemakkelijks van te maken. das alleen maar kutter. Hoop dat je iets hier aan hebt

xx me you go girl

Reputatie 3
Badge +3

Hz zou je wachten totdat hij het vraagt miss is ie kapot zenuwachtig en hoopt ie dat jij juist de eerste stap zet

De groeten

Reageer