Skip to main content

Hoiii! Ik had dus best wel leuk app contact met een jongen, en we hadden het wel leuk samen. Ik zocht er verder niets achter. Maar toen zei die jongen ineens: Ja ik vind je leuk… dus toen zei ik van: ja sorry, je bent wel aardig enzo maar ik vind jou niet leuk. We blijven gewoon vrienden maar nee, sorry! En hij vond dat “oké” 

maar nu appen we amper. En praten we niet meer zo veel. Ik denk dat hij boos is? Help! Wat moet ik doen??

hoi hoi,

hij is waarschijnlijk teleurgesteld. zou jij ook zijn toch, wanneer je iemand leuk vind maar diegene jou niet? hij is denk ik niet boos, zie geen reden waarom. misschien zoekt hij al wel weer een ander? en meestal is de 'maar we blijven gewoon vrienden' niet reëel en verwatert de vriendschap uiteindelijk. dat is wat er nu bij jou ook aan het gebeuren is. focus je op wat anders en zoek iemand anders ig. 

xx


@kumpgoe 
Hey! Bedankt voor je reactie en hulp. 
onze vriendschap kan niet echt verwateren want we zitten bij elkaar in het basketbal team!  Dus is dat een beetje akward ook. Ik hoop dat hij snel een ander heeft en alles weer goed is! Fijne avond! 


Reageer