Vraag

jongen verliefd op mij, maar ik niet op hem

  • 26 May 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heee, ik ben naar koningsnacht geweest met een hele groep. Dat was heel gezellig, dus we gingen zo een beetje snaps aan elkaar geven (we kenden elkaar wel al allemaal). De meeste had ik al op snap, maar een jongen nog niet, dus we voegen elkaar. Op koningsdag gingen mijn vrienfin en ik weer met die jongen en zijn vriend rond lopen. Dat was ook heel gezellig, daarna ging hij op vakantie. We snapten heel veel. Daarna ben ik hem weer ergens tegengekomen, dus gingen we samen lopen. Daarna bleven we heel veel snappen, en kwamen bij elkaar op 1. Dus hij vroeg om een keer 1 op 1 aftespreken, dat hebben we gedaan. Toen twijfelde ik heel erg of ik hem leuk vond, maar ik voelde niet echt kriebels ofzo. Ook vind ik een andere jongen echt al heel lang leuk, maar hij mij niet. Dus dat zat ook in de weg. Uiteindelijk wist ik zeker dat ik hem niet leuk vond, maar had ik hem al wel een soort laten lijken alsof ik hem wel leuk vond. Toen kwam ik erachter dat hij mij echt leuk leuk vond, dus ben ik eerlijk tegen hem geweest dat ik hem niet leuk vond. Maar hij heeft nogsteeds niet echt door dat ik niet wil, dus hij blijft proberen.  En ik weet niet wat ik eraan moet doen. want ik wil hem niet nog meer kwetsen. 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy, 

 

Als ik jouw was zal ik echt zeggen dat je hem echt niet leuk vind, want misschien denkt hij doordat jullie zoveel snappen dat hij met jouw vk wil?

Badge

je moet het miss gewoon langzaam afbouwen maar ik weet ook niet hoe je dat doet, succes!

Reageer