Vraag

jongen verliefd op mij?!

  • 6 November 2021
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi

 

Ik heb een probleem.

Ik zou graag iemand hebben die me graag ziet, waar ik tijd mee kan doorbrengen etc…

Vooral als ik koppels hand in hand zie wandelen dan word ik zo jaloers en denk ik had ik dat maar ook…

Nu is er een jongen die ik niet super goed ken (van vrijwilligerswerk) hij is niet de knapste maar dat doet er niet toe,  en hij is verliefd op mij en een maand of 2 geleden stuurde hij dat hij van me hield, dat hij me nooit zou verlaten, dat ik de vrouw van zijn leven was etc.. Ik vond dat wel lief maar ik vond het zo wat "pusherig" (dwingend) overkomen en ik voelde me er naar bij.. Het was misschien helemaal niet zo bedoeld maar toch.. Ik had toen gestuurd dat ik niet op hem was en dat ik gewoon vrienden wou blijven.. 

maar nu een paar maanden later wou ik toch nog eens iets sturen naar hem, mijn eigen keuze... 

En nu wilt hij graag met me afspreken en stuurt hij  dat ik zijn sneeuwuil ben en dat hij echt van me houd.. Ik weet nu niet goed meer wat ik moet doen.... Hij heeft in die tussentijd van 2 maand me niks meer gestuurd dus ziet hij me wel echt graag?? En is het de kans waard om met hem af te spreken? Wat zouden jullie doen want ik weet het allemaal even niet.. 

 

byee

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1 reactie

Misschien kun je tegen hem zeggen dat je hem best zou willen leren kennen maar dan óok echt alleen maar leren kennen. Zeg dat je niet zo genoemd wilt worden omdat jij hem niet zo goed kent. En vraag ook gelijk waarom hij dan niets meer van hem wilt laten horen.

Reageer