Vraag

jongen vergeten

  • 14 February 2021
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii, er is een jongen die ik sinds vorige zomer ken en waarmee ik een paar keer heb afgesproken. We wilde allebei niet echt een relatie maar meer gewoon vrienden/Friends with benefits. Ik heb ongeveer 3 of 4 keer gezegd dat ik het niet meer wou en heb hem geblokkeerd maar daarna kwam ik toch elke keer weer terug bij hem na een paar weken of maanden. We hebben ook seks gehad, maar dat wou ik eigenlijk niet en dat wist hij ook maar hij pushte me. Dat is eigenlijk ook het hele probleem waarom ik elke keer weg ging: hij wil alleen maar seksuele dingen doen en als ik dat niet wil pusht hij heel erg. Als ik daar over probeerde te praten met hem lukte dat ook niet en zei hij dat ik niet zo moest zeuren. De reden dat ik elke keer weer terug ga/ging is dat ik gewoon een beetje aandacht wou, en ik heb niemand anders die mij die aandacht kan geven.. ik wil gewoon de knuffels en kusjes maar hij wil alleen maar mijn lichaam. Ik spreek hem nu al een paar weken niet meer maar ik blijf nog elke dag aan hem denken en droom zelfs over hem.. Ik heb dus weer een beetje de neiging om wéér terug te gaan naam hem terwijl ik weet wat voor klootzak hij is.. wat kan ik doen om hem te vergeten?? want dit kan echt niet meer zo.. ik hoop dat iemand me kan helpen en bedankt voor het lezen iig 


2 reacties

wat vervelend voor je…

ik raad je echt aan om het hier met iemand over te hebben. je moeder, vader, een vriendin of misschien een ander die je goed vertrouwt.  want op het moment dat je niet toestemt seks of seksuele handelingen ben je eigenlijk verkracht/aangerand. je kan zelfs naar de politie ermee, al zal dat wel een lastigere zaak worden. maar ik raad je aan absoluut niet meer naar hem toe te gaan. 

Wat zit je in een lastige situatie. 
Ik raad je echt aan om te praten over dit met iemand, bv met je ouders, huisarts of een vertrouwingspersoon op school. Ik lees dat hij je pusht om seks te hebben of seksuele handelingen te doen terwijl jij dat niet wil en er geen toestemming voor hebt gegeven. Dat het dan toch is gebeurd, is echt niet oké. Echt niet. Jij bent de baas en als jij het niet wil, moet hij daarnaar luisteren.  Hij is echt een grens overgegaan. Ik wil je echt uit het diepste van mijn hart meegeven dat je niet terug moet gaan naar hem. Ik lees dat je je eenzaam voelt en niet weet bij wie je anders terecht moet maar dit is niet de manier om met die gevoelens om te gaan. Die jongen is niet goed voor je en je doet jezelf alleen maar heel veel pijn door naar hem toe te blijven gaan. Ik hoop dat je hier met iemand over gaat praten, want volgens mij er is veel gebeurd en het is belangrijk om dat soort dingen niet op te kroppen. Anders kun je er heel veel last van krijgen. 
Heel veel sterkte! 

Reageer