Vraag

jongen vergeten

  • 5 July 2020
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik heb afgelopen 2 weken een paar keer afgesproken met een jongen we hebben ook 2x seks gehad. Maar hij wil geen relatie maar wel friends with benefits maar dat wil ik niet en dat heb ik ook gezegd. De laatste keer dat we hadden afgesproken was het helemaal niet leuk en hij deed totaal niet aardig tegen me. Ik ben dus eigenlijk echt klaar met hem en heb ook spijt dat ik seks met hem heb gehad. Ik wil heb echt vergeten en alles wat er is gebeurt maar ik kan het gewoon niet.. ik denk de hele tijd aan hem en ik heb hem nog ook gewoon op snap enzo. HOE kan ik hem vergeten?! Help me please🥺


3 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Blokkeer hem op alles.

Reputatie 1
Badge

Hey goed dat je de vraag stelt,

ik snap dat hij wss in je hoofd zit als de man van je dromen misschien helpt het om de negatieve eigenschappen of dingen steeds te bedenken waar door je denkt af wat ben ik blij dat het hier bij blijft en het was wel een mooie ervaring succes 

Hoi

 

Zo, wat naar hoe die jongen tegen je deed. Een beetje vriendelijkheid kon wel van zijn kant. Ik kan me voorstellen dat je klaar met hem bent. 

 

Iemand vergeten is vrijwel onmogelijk, zeker in het geval van iemand die veel voor je betekend heeft. Iemand een plekje geven kan echter wel. Dat plekje geven kan je doen door je emoties te noteren in een boekje, door over hem te praten met familie en vrienden die je vertrouwt, en door jezelf toe te laten om verdrietig te zijn. Want dat mag hoor, even verdrietig zijn. ‘t Is nu eenmaal geen fijne situatie waar je in terecht gekomen bent. 

 

Je hebt spijt van de seks die je met hem hebt gehad. Tjah, die spijt zal nog wel even blijven duren denk ik. Echter mag je begrip voor jezelf opbrengen: jij kon niet weten dat deze jongen zo ging doen. Probeer ook hier over te praten; dat lucht vast op. 

 

Heb je iemand in gedachten waar je heen kan voor een gesprek? Anders kan je altijd terecht bij de Kindertelefoon voor een anoniem gesprekje. 

 

Gr. Kenshin

Reageer