Vraag

Jongen van snap

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb een jongen op snap. Die mij uit t niets gevoegd heeft. 

Hij is opzich wel oke, maar hij komt dus helemaal uit België.

Hij mag mijn innerlijk heel erg en vind mij heel knap zegt hij. Hij zegt ook vaak dat hij bang is om me kwijt te raken. Ook vraagt hij telkens wat hij moet doen mij te verdienen.

Ik ben zelf bijna 15 en hij is een halfjaartje ouder. Ik heb foto's van mij en hij ook van mij.

Ik weet niet zo goed wat ik met deze jongen aanmoet, het is geen nare jongen want ik heb hem een paar keer uit de tent proberen te lokken maar daar ging hij niet in mee. 

En ik ken hem ook pas 2 dagen, en nu zegt hij al dat hij van me houd. Zelf heb ik nog geen gevoelens voor hem en vind hem soms een beetje apart.

Heeft iemand tips?

 

--tekst aangepast ivm forumregel 6--


1 reactie

Hi @Konijntje , 

Ik snap je vragen, goed dat je deze topic hebt aangemaakt!

Hmmm het is een lastige situatie want eigenlijk kennen jullie elkaar helemaal niet ( pas 2 dagen ) en hij geeft nu al aan van je te houden.  Lomp gezegd > maar is wel wat aan de wanhopige kant.  

Je zegt dat het geen nare jongen is, van wat je tot nu toe eruit hebt kunnen halen dus verwijderen of blokkeren is misschien ook weer niet nodig maar ik zou nog wel wat voorzichtig zijn.  Natuurlijk kan het zo zijn dat die oprecht is met wat die deelt tot nu toe met je over het ‘houden van 'maar we moeten natuurlijk ook eerlijk kijken dat je eigenlijk niet van iemand kan houden die je niet eens ooit echt gezien hebt ( alleen op de foto ) en ook pas 2 dagen op snapchat hebt..  Ik vind het vanuit hem zoals ik eerder aangaf wanhopig overkomen. 

Weetje wat het is… Hij komt uit Belgie en jij uit Nederland wat ik eruit begrijp. En ho begrijp me niet verkeerd, het kan ook natuurlijk wel werken en goed komen en wie weet haal je er wel wat leuks uit. Maar een jongen van 15 uit Belgie heeft daar ook meiden zitten, waarom zou hij zo ver gaan zoeken? 

Mijn advies is; als hij echt voor je wilt gaan, zal die echt nog wel moeite gaan doen. Persoonlijk zou ik het contact aanhouden, als je dat zelf natuurlijk ook wilt. En hem lekker moeite laten doen, en dan kan je zelf er wel op een gegeven moment uithalen of hij serieus met je is en welke intenties hij met je heeft.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en bij vragen mag je me altijd terug feedbacken via @  . 

Groetjes, 

 

Just Helping. 

Reageer