Vraag

Jongen van 17

  • 2 December 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 63 reacties

Heyyy,

 

een jongen vind mij leuk. Alleen we praten veel via snap enzo alleen ik ben bang dat ik hem te veel snap. En ik ben 14 en hij is bijna 17. En ik weet ook niet of mijn ouders dit zouden respecteren alleen ik vind hem super leuk alleen ja

weten jullie wat ik moet doen??

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Ik weet het eigenlijk niet zo goed.

Als jullie op een maier bij elkaar zijn, zal je het hoe dan ook aan je ouders moeten vertellen. Kan je wat meer vertellen over wat je probleem is? 

Dan help ik je.

Groet, 3costaboy

Reputatie 2
Badge

hiii!

ik moet zeggen, 3 jaar is best een groot leeftijdsverschil als je een tiener bent. als je 17 bent, ben je mentaal veel volwassener dan een 14 jarige. hij wil misschien dingen met je doen (zoals seks) die jij niet wil omdat je vind dat je te jong bent. maar als hij jouw keuzes respecteert en jullie elkaar echt echt echt heel leuk vinden, waarom niet? ik zou het zeker wel aan je ouders vertellen trouwens, voor als er iets gebeurd ofzo. xx

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

alleen hij word in januari 17 en ik word in mei 15 dus het verschil is dan iets kleiner. Hij wilt zelf rustig aan doen zodat het voor mij niet raar wordt en niet ongemakkelijk. En hij heeft mij dus vol zitten stalken want anders kon hij mijn snap niet weten… alleen ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen we zitten nog in zo’n elkaar leren kennen fase maar hij vind mij leuk en ik hem. En ik weet niet of ik ervoor moet gaan of niet

Reageer