Skip to main content

Heyy iedereenn

Er is een jongen in mijn klas en ik denk dat hij me misschien leuk vind.

We hebben nu al een tijdje oog contact soms en dwt zegt niet veel maar dat is ook nog niet alles.

Een paar dagen geleden was ik aan het luisteren naar de uitleg van de docent die toevallig achter hem stond.

Ik keek naar hem en toen hadden we oogcontact, want hij keek blijkbaar al naar mij, maar hij keek gelijk weer weg.

Ik had sowieso al het gevoel dat hij vaker naar mij keek.

Maar hij is zo een sportieve populaire jongen en hij keek eerst meestal tijdens gym, en ik ben het enigste meisje in mijn klas die nog een beetje actief doe tijdens de gymles.

Ook heb ik gehoord dat jongens zulke meisjes aantrekkelijk vinden Dus ik dacht eerst gewoon van miss vind hij dat wel gewoon.

Maar nu keek hij ook op andere momenten dus ik weet het niet zeker meer.

En ik heb ook geen idee of het iets is wat jongens doen als ze een meisje mooi of leuk vinden Dus hierbij vraag ik wat jullie denken!

Haha, we zitten dus een beetje in dezelfde situatie😂

Ik heb het zelf tegen een vriendin gezegd en zij zegt het dus ook dat hij kijkt haha. Maar misschien kun je even op mijn topic kijken (Onzeker... | Kindertelefoon Community), en dan vooral de reactie van @Gewoon16hB, misschien dat je daar iets aan je hebt?

Veel succes, en wil je me alsjeblieft op de hoogte houden?❤️❤️

Liefs❤️❤️


Reageer