Vraag

Jongen uit mijn klas

  • 6 May 2021
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, (Ik ben nieuw op het forum)

 

Ik heb een vraag over een jongen uit mijn klas:

 

Er is dus een jongen uit mijn klas (ik zal geen naam gebruiken vanwege privacy) waarvan ik denk dat hij verliefd op mij is (ik ben ook een jongen). Ik denk dat hij gay is (ik heb niks tegen gay mensen) hij kijkt vaak naar mij en raakt me ook veel te vaak aan. Hij wil ook de hele tijd afspreken. Daardoor denk ik dus dat hij op mij is, maar ik ben dus niet op hem (ik ben niet gay). Hoe moet ik hier mee omgaan en moet ik met hem afspreken?

PS: Je mag nog vragen stellen als je dat wilt.

Groetjes,

anoniem


5 reacties

Vragen wrm hij jou de hele tijd aanraakt en wilt afspreken, als hij dan zegt dat hij op jou is zeggen dat het niet wederzijds is, als hij wegloopt of niks te zeggen heeft kan je hem proberen te negeren, want dan durft hij wss niet meer.

hoihoi

 

er zijn wel eens mensen die zich zo gedragen maar het dan gewoon vriendschappelijk bedoelen. wat je het best kan doen is gewoon een keer met hem afspreken en dan gewoon gedragen zoals je altijd doet en misschien verteld die het en anders kan je altijd nog zeggen dat je een vermoeden hebt dat hij een oogje op jou heeft. als hij hierop reageert dat het zo is heb je je antwoord en als hij nee zegt ook. ik zou het hem wel vragen als jullie dan afspreken omdat hij anders misschien bang is om het toe te geven mocht het zo zijn.

 

succes!

 

Reputatie 7
Badge +19

Je kan gwn met hem gaan afspreken als je dat wil. Dan kom je er waarschijnlijk ook wel achter wat hij precies van je wilt. Als iemand om je aandacht vraag hoeft het niet perse te betekenen dat hij verliefd is.

Reputatie 3
Badge +2

Hey hoi! 

Als jij ook een jongen bent bedoeld hij het waarschijnlijk vriendelijk. Maar als hij vervelend gaat doen (aanraken, etc.) dan moet je ff zeggen dat je straight bent, om misverstanden te voorkomen. 

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Bedankt voor al jullie reacties. Na jullie reacties heb ik besloten met hem af te spreken. Hij heeft mij verteld dat hij op mij is, maar ik heb gezegd dat ik niet op hem ben en waarschijnlijk ook niet gay ben, maar daardoor is hij volgens mij een beetje boos geworden en wil de hele tijd met mij afspreken. Maar ik denk niet dat ik dat moet doen (ik heb geen idee wat hij met mij wil doen) dus probeer ik hem te negeren. Wat moet ik doen?, want ik heb echt geen idee meer.

Groetjes,

Anoniempje2222  

Reageer