Vraag

jongen uit de klas op snap

  • 31 October 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik was eerder op school met een jongen in mijn klas aan het praten in het begin van de 2e klas. We waren veel aan het flirten vooral bij 1 les waarmee we steeds met een groepje van 6 mensen waren.  Zij zeiden dat ook steeds. We hebben ook een paar keer (met een van mijn vriendinnen) gefietst naar buitengym samen. En hadden wat momentjes in andere lessen. 

Alleen net in dezelfde week wanneer ik een move wou zetten vroeg iemand hem of hij in een relatie zat met iemand. Hij zij dat wel soortvan met een ander meisje had. Ik kende haar vroeger.  Sinds toen was  het een beetje dooi.

we hadden een vakantie nog gebeld op snap omdat een andere vriendin van mij ook met een jongen aan het bellen was die vakantie en we dachten dat het leuk was om hem weer te bellen.

het was daarna weer dooi tot vorige week. (3e klas) Toen had hij “per ongeluk” een foto van zn gezicht gestuurd net nadat ik een gn streak had gestuurd aan het eind van de herfstvakantie. Nou ja toen had diezelfde vriendin van het bellen daarop weer wat gezegd en hebben we sindsdien hoofdstreak. Hij had ook laatst een foto gestuurd waar die met zn hand een hartje maakt (ik had hetzelfde teruggestuurd). Ik vind hem nog wel leuk maar we hebben niet echt veel gepraat. Wel nog in sommige lessen maar ik ben laatste tijd veel meer akward in het echt. Ik heb wel geprobeerd een oogcontact te maken met hem maar dat is niet echt gelukt.Wat moet ik nu doen? Ik vind hem leuk, maar ik weet niet hoe ik de volgende stap moet zetten? 


1 reactie

Hey @heejj

Ik denk dat als je de eerste stap wilt zeggen je het nu wel moet doen. Nu heb je zijn aandacht en misschien over een paar weken weer niet. Jongens zijn sneller met meiden vergeten dan meiden met jongens meestal. 

De eerste stap is misschien slim om hem uit te nodigen om wat misschien te gaan doen. Misschien een filmpje kijken, of gezellig de stad in? Etc. 
Daarna zet je de stap om te praten met elkaar, en vertel je gewoon hoe je erover denkt en wat je voor hem voelt. Ik denk dat dat een slimme zet is. 
Sommige jongens wachten soms gewoon af totdat een meisje de eerste stap neemt. Naja bewijs jezelf en kijk hoe het loopt … 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt : )) 

Groetjes !!

Reageer