Skip to main content
Vraag

jongen relaties

• July 2, 2026
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hai, ik ben een jongen van 14 jaar,

ik ben de laatste heel veel met mn ex aan het snappen, we zijn nu vrienden, maar we zijn elkaar heel erg aan het dirty talken en ze laat de hele tijd nogal haar lichaam zien. ik ben benieuwd zou ze me  terug willen?

5 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 5, 2026

Mag ik  vragen wat laat ze  dan zien van  haar lichaam  ik  denk het wel dat ze je terug wil als ze snap stuur van haar lichaam je maar wat stuur jij terug 

onnodige quote verwijderd

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 19, 2026

Nou ze stuurt af en toe foto’s gwn een normale snap alleen heeft ze alleen maar een bh aan, of heel veel de laatste tijd dat ze in der bikini zit. Meestal stuur ik gwn snaps terug dat ik geen shirt aanheb want het was nogal warm.

• Net nieuw
  • July 20, 2026

Mag ik vragen hoezo het uit is gegaan want die reden is best belangerlijk ik heb zelf een ex die was vreemd gegaan op mij en zij wouw mij weer terug en zij allemaal van ja sorry foute keuze enzo maar bij mij is het vreemd gegaan is vreemd gegaan dan is het echt klaar geen vrienden niks ik kan daar sws niet tegen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 20, 2026

Ja dat vind ik ook, vreemdgaan is vreemdgaan. Maar ze had het uitgemaakt omdat ze zei dat ze me niet meer leuk vond en dat ze even geen vriendje meer wou.

Forum|alt.badge.img

Ik zou gewoon vragen of ze jou weer leuk vindt