Vraag

Jongen praat veel over sek enzo

  • 10 April 2018
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

In mijn vorige forum konden jullie lezen dat het uit is met mijn ex vriendje. Het was echt een enorm keuke jongen en heb veel verdriet gehad. Ik ben er bovenop en vergeet hem steeds meer. MAAAR ik vind een andere jongen leuk hij is lief leuk knap maar hij praat veel over seks en super vaak en veel. Elke keer komt er weer een vraag zoals: dus je wilt niet verder dan zoen? Of bij voorbeeld: in wat voor kleren slaap je? Ik ben echt bang dat ik verkeerde keuzes maak. Ook zegt iedereen dat die dickpicks heeft. Hij zegt dat het niet zo is.

Wat moet ik nou doen???
Helppp plzzz !!
Hoe kom ik er achter dat die real met me is en het niet doet voor de seks

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Simpel; geen seks met hem hebben. Mocht hij je op gegeven moment een beetje links laten liggen, weet je genoeg. En als zijn interesse in jou na een langere tijd niet veranderd is, zal hij wel oprecht in je geinteresseerd zijn.

Als je het vervelend vindt dat hij er steeds over begint, kun je dit hem ook duidelijk maken. ''Kun je stoppen mij steeds seksgerelateerde vragen te stellen? Ik voel me hier niet prettig bij en dit hoef je allemaal niet te weten.'' Misschien kom je er dan gelijk wel achter wat zijn intenties waren.

Reageer