Vraag

jongen ouder

  • 5 December 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

hoi ik heb wat problemen op school en buiten school waardoor ik alleen zit in de pauze en geen vrienden heb zowel op school als buiten school aan het begin probeerde ik het me niet laten raken maar het raakte me op een gegeven moment depri ik zit al bij de psycholoog enz

maar het punt is ik heb een jongen ontmoet tijdje geleden via insta en hij is deze week 18 geworden ik ben 14 ik heb verteld dat ik het lastig vind het leeftijds verschil hij zei dat liefde geen leeftijd had hij heeft me uiteindelijk om een relatie gevraagd ik heb ja gezegd maar ik weet niet of ik echt verliefd ben alleen sinds ik met hem praat voel ik me minder eenzaam ik heb hem bijna alles verteld ook over dat ik me eenzaam voel en dat ik met wat dingen struggle en hij geeft me de aandacht die ik nodig heb om me gewild te voelen en weer mooi maar ik weet niet of hij me gewoon gebruikt en andere intenties heeft elke keer als ik het uit wil maken blijf ik uiteindelijk toch omdat ik denk dat als ik weg ga ik iets laat gaan wat me toch wel blij maakt en als ik dan op school ben voel ik me extra alleen help aub


1 reactie

Hoi, als ik het zo hoor is dit niet echt een gezonde relatie. Maar uiteindelijk kun jij dat het beste beslissen. Als het niet (meer) goed voelt moet je het toch maar uitmaken denk. Om (andere) vrienden te maken kan je proberen om bijvoorbeeld op en sport of vereniging te gaan, hier maak je makkelijker vrienden omdat je hetzelfde doet. Ook kan je proberen om op school bij wat stillere mensen te gaan zitten. Die zitten ook vaker alleen en wie weet kan je met hun wel een vriendschap sluiten. Probeer ook positief en aardig te zijn, dan zullen mensen sneller met je omgaan. 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, sterkte.

J8j8

Reageer